Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pa voor dj EN karaoke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pa voor dj EN karaoke

Ik werk voor te draaien met een pioneer xdjR1 en dat ding doet het prima,
    Echter om karaoke te doen kan ik niets afstellen, zoals bv wat meer echo en moet ik natuurlijk minimum 4 micro's kunnen aansluiten, nu zoek ik dus een pa analoog paneel waarmee ik tussen de zang door kan dj draaien rn dus beetje mixen, (kan ook via laptop) maar ik moet dus ook per micro alles kunnen afstellen zoals wat echo enz.... Wel enkel met faders, draaiknoppen vind ik niet fijn, iemand ideeën die betaalbaar zijn? Dus min 4micro, echo, galm enz kunnen afstellen met faders waar ik ook een laptop kan op aansluiten om te draaien tussendoor
    Thanks for your help...

Wat dacht je van deze:

Behringer X1204USB koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      Staat er dan per kanaal een echo/galm functie op? Indien ja bestel ik deze per direct

Comment

Er zit per kanaal een knop op om het signaal door de ingebouwde effectmodule te sturen. Je kan echter niet voor elk kanaal een andere echo instellen. Je kiest 1 effect, en bepaalt met de knoppen welke kanalen dat effect krijgen.

Comment

Working...
        X