Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio Tri Pack Satellite - extra speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Audio Tri Pack Satellite - extra speakers

Ik heb sinds kort een American Audio Tri Pack Satellite set gekocht voor 'kleine' feestjes.
    Ik heb nog niet veel ervaring met eigen apparatuur, huur altijd alles en dat wordt netjes aangesloten...
    Nu is mijn vraag, op de Subwoofer kast zitten de 2 toppen aangesloten met 'speak-on' aansluiten, nu zijn er ook 2 XLR aansluitingen op de sub aanwezig ( 1 bij ieder kanaal ).. Als ik dan 2 extra speakers wil aansluiten moet dan met deze 2 XLR aansluitingen ? Dan in sub een XLR female en dan in de speaker een speak-on ?
    Ik heb de PDF handleiding, maar daar werd ik niet echt wijzer van....

Ik heb eens gezien en zoals ik kan zien heeft uw woofer 2 xlr ingangen
    Daar naast 2 speakon's voor de meegeleverde luidsprekers.

En de 2 extra xlr's zijn volgens mij 2 door lus uit gangen voor extra luidsprekers aan te sluiten.

Let wel op dat je daar actieve luidsprekers moet voor gebruiken of een extra tri pack set

Maar dan zou eerder voor actieve luidsprekers kiezen

Moesten nodig zijn voor uw gebruik

Comment

nog ter verduidelijking, het door OP voorgestelde verloop zal dus niet werken:
      * uit de XLR uitgangen komt een onversterkt lijnsignaal
      * in de speakon ingangen van passieve spekaers zul je een versterkt signaal moeten gebruiken.

op de XLR outputs kunnen dus inderdaad ofwel andere selfpowered speakers ofwel losse versterkers tbv extra passieve toppen worden aangesloten.

Comment

Working...
      X