Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geen geluid uit rechter speaker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen geluid uit rechter speaker!

Beste mensen,
    Ongeveer 2 weken geleden heb ik "ION iSPO4 Active USB Speaker" bij Bax gekocht.
    Helaas werken ze niet helemaal zoals ik had gehoopt.
    Ik kreeg de boxen binnen, gelijk opengemaakt, en aangesloten aan mijn Behringer mixer.
    Alleen uit de linker speaker kwam geluid. (Ik dacht toen: "misschien ligt het aan mijn mixer")
    Dat bleek dus neit het geval te zijn want toen ik ze op mijn laptop had aan gesloten kwam er nog steeds geen geluid uit de rechter speaker.

Voor een paar tientjes verwacht ik natuurlijk geen top kwaliteit of geluid.
    Maar ik verwacht wel dat alle 2 de speakers het doen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten, Kai

BTW: Het artikel staat niet meer op de site.

Laten we even een paar dingen uitsluiten.

- Staat er geen balans ergens op je mixer of PC verkeerd?
    - bij het aansluiten via RCA, sluit je de beide tulpjes aan?
    - Welke luidspreker doet het niet? De actieve met de versterker-unit of de passieve?

Comment

- er staat geen balans verkeerd dat heb ik gecheckt. Ik heb ze ook op m'n laptop aangesloten had ik precies hetzelfde probleem als bij m'n mixer
      - ik heb beide tulpjes aangesloten. Dat weet ik zeker.
      - het is de de active met de versterker-unit.

Zou het misschien kunnen dat ze gewoon kapot zijn?

Comment

Ik denk dat het het beste is om ze even terug te sturen.
        Heb je ook de mini-jack ingang geprobeerd met iets van een MP3-speler of je laptop?

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Ik denk dat het het beste is om ze even terug te sturen.
          Heb je ook de mini-jack ingang geprobeerd met iets van een MP3-speler of je laptop?
          jep allemaal geprobeerd ik zal ze denk toch eventjes terugsturen.
          Maar waar moet ik dat dan heen sturen en wat moet ik er allemaal bij sturen etc.

Comment

Alles over garantie en retourzendingen wegens defecte producten binnen de garantietermijn kun je hier vinden, onder punt 2.
            Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan kun je het beste morgen even naar de shop bellen. ;)

Comment

Indien je er zeker van bent dat het product defect is, graag de volgende stappen ondernemen:

- Neem als eerste telefonisch contact op met de Bax-shop.nl Helpdesk op telefoonnummer (0113) 212703
              - Download het retourformulier, print deze uit en vul deze volledig in. Niet volledig ingevulde retourformulieren worden NIET in behandeling genomen!
              - Zorg voor een goede doos om het product heen, die niet kan beschadigen bij transport!
              - Stuur het product met een kopie van uw factuur, volledig gefrankeerd op, naar:
              Bax-shop.nl
              T.a.v.: Afdeling Retouren & Garanties
              Albert Plesmanweg 118
              4462 GC GOES
              De verzendkosten worden gecrediteerd indien het product 3 maanden na verzenden bij ons terug is. Let op, zorg ervoor dat uw bankrekeningnummer goed ingevuld staat op het retourformulier hiervoor!

Klik hier voor meer informatie, natuurlijk is er ook altijd de mogelijkheid om te bellen met (0113) 212703, mailen naar helpdesk@bax-shop.nl of een chatgesprek via Live Support.

Comment

oke harstikke bedankt.
                Ik ga vanavond even met m'n vader kijken.

Comment

Working...
                X