Announcement

Collapse
No announcement yet.

goedkope actieve speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goedkope actieve speakers

Beste forumleden,

ik ben nieuw op dit forum en ik zit met probleem namelijk : ik zoek goede actieve speakers voor niet een al te hoge prijs, zelf draai ik nu gewoon met een setje computer boxen en een subwoofer op mijn kamer maar die boxen staan op mijn bureau en mijn dj set zet ik binnenkort op een andere tafel dus nu zoek ik een ander setje. Ook zag ik een setje monitor speakers voor een niet al te hoge prijs ( de Alesis Elevate 3 of de Alesis Elevate 5 )
    maar zit er wel een goede lage bass in deze monitor speakers want ik draai alleen maar hardcore, dus wat is jullie advies ?
    word het de :

Alesis Elevate 3

Alesis Elevate 5

of een ander setje speakers/monitor speakers (met een goede lage bass)
    mijn budget is maximaal 200 euro, ik weet dat het niet veel is maar ik ben ook nog maar 13 dus vandaar.

De Alesis Elevate 5 zullen beter laag moeten kunnen weergeven (grotere woofer) dan de 3.
    Ken deze setjes niet maar wellicht dat ze wel het geluid produceren waar jij naar op zoek bent (gaan beluisteren zou ik zeggen).
    Goede monitor luidsprekers zullen niet het geluid wat je zoekt produceren maar een eerlijk (in het algemeen niet te hard bas) geluid.

Comment

Wat zou jij mij aanraden BT-Studio ? Een ander setje? Zo ja welke dan ?

Comment

Ik zou je willen aanraden om te gaan luisteren naar setjes welke binnen je budget vallen om te horen welke in jou oren het beste klinken.
        En waarschijnlijk kom je wel op iets als de Alesis Elevate 5 uit.

Comment

Die Elevate speakers vind ik zelf helemaal niet verkeerd als je het vergelijkt met andere monitors uit deze prijsklasse. Het nadeel is dat 1 speaker actief is en de andere passief. Je moet het vermogen dus delen.

Een set speakers waarvan beide monitors actief zijn is deze:

Met deze set monitors haalt u een paar monitors in huis die een stevige bas leveren en duidelijke midden- en hoge frequenties. Dit wordt bereikt door de 5.25 inch driver en 1 inch tweeter en unieke crossover techniek.

Deze set staat ook bij ons in de shop, past mooi binnen je budget, en bieden je veel meer waar voor je geld

Comment

O oke bedankt voor je advies maar zit er een goede bass in die andere monitor set want daar ben ik wel naar opzoek en hoe moet je die set die u stuurde via de link aansluiten op mijn pioneer djm 400 want ik zie geen tulp aansluiting

Comment

De bass van die set is prima te noemen. Je sluit de speakers aan met een verloopkabel:

Devine VA4030 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Working...
              X