Ik heb een behringer xenyx 1204USB mixer gekocht, maar de vraag is hoe kan ik mijn geluid van de computer zoals: Skype en Gamegeluid op een lijn krijgen? Ik wil mijn microfoon op lijn 1 hebben een eventuele andere microfoon op lijn 2 en Skype op een aparte lijn en andere computer geluiden ook op een aparte lijn, is dit mogelijk? en hoe dan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
behringer mixer verbinden met computer
Collapse
X
-
Originally posted by BT-Studio View PostDe USB van deze mixer is alleen bedoeld voor de stereo uitgang van de mixer.
Comment
-
Heeft het nut om een nieuwe interne geluidskaart te kopen en die in een pci slot te steken en daar bijvoorbeeld muziek door te sturen en dan skype door mijn standaard geluidskaart van mijn moederbord te sturen. Zodat ik twee verschillende lines heb op mijn mixer eentje voor skype geluid een een voor overige pc geluiden. En welke geluidskaart raden jullie dan aan?
Comment
-
Ja dit zou een oplossing zijn ja. Dan zet je in je configuratiescherm je standaardgeluidskaart op de beste geluidskaart die je hebt. Dan je skype instellingen op bijvoorbeeld je moederboard. Elke standaard pci of usb kaart zal werken.
Hiermee kan je dan je skypevolume en je gamevolume apart regelen.
Waar heb je een microfoon op aangesloten? Op je moederboard of op je mixer?
Comment
Comment