Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studer A827

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studer A827

Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met het reviseren van een Studer A827?

We hebben er hier een staan, die nog altijd gebruikt wordt en moet gereviseerd worden.

Demagnetiseren enz.

Even meegenomen naar geluid. Ik snap dat het even wennen is, maar het Productnieuws-subforum is voor nieuwtjes en nieuwe artikelen in de shop. Vragen over bepaalde apparatuur kunnen in deze subfora gesteld worden. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Even meegenomen naar geluid. Ik snap dat het even wennen is, maar het Productnieuws-subforum is voor nieuwtjes en nieuwe artikelen in de shop. Vragen over bepaalde apparatuur kunnen in deze subfora gesteld worden. ;)
      Ja sorry, ik zag het net pas.
      Maar aangezien de studer in de cat. Recording valt, was ik in de war.

Comment

Even tussendoor:

Kan niemand dat, of weet niemand hier iemand om de studer te reviseren?

Als er binnen 1 dag nog niet is gereageerd, dan mag het topic weer weg

Comment

We laten het topic in ieder geval wel open staan, dan kunnen er altijd later nog mensen reageren.
          Niet iedereen komt hier iedere dag :)

Comment

Jitze van der Meer uit Schagen doet revisie van dit soort gear (mooie recorder trouwens, staat eigenlijk ook op mijn verlanglijst, een mooie analoge studer of refox). Volgens mij heeft hij zelfs advertenties op marktplaats hierover

Comment

Originally posted by marc View Post
              Jitze van der Meer uit Schagen doet revisie van dit soort gear (mooie recorder trouwens, staat eigenlijk ook op mijn verlanglijst, een mooie analoge studer of refox). Volgens mij heeft hij zelfs advertenties op marktplaats hierover
              Dankjewel over de tip & het compliment.

ik zal eens gaan zoeken / bellen.

Bedankt

PS: als je ook een studer wil, ik zou eigenlijk de D827 aanraden, de digitale versie ervan, een stuk makkelijker in onderhoud.
              Wij hebben 'm alleen nog niet, omdat ie toen niet te koop stond, en we eigenlijk niet wilden wachten.
              Daarbij we hebben het geld gewoon niet voor 2 van zulke dingen, de A827 kostte iets van €30.000,00

Comment

Dit is de grote man op Studer gebied:

muziekinstrumentenreparatie, meppel, vintage, parts, electronic parts, cabling, soundstudio, geluidsstudio, opnamestudio, audiostudio, occasion, recording, mastering, logic, emagic, korg, akai roland, yamaha, marshall, studer

Hij doet ook werk voor onder anderen Maarten Sound & Vision the Heerenveen, verder onderhoud en reparatie van professioneel studio materiaal zo'n beetje over de hele wereld. Vraag hem eens.
                Last edited by JPSholland; Friday-13-11-2009, 21:57.

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
                  Dit is de grote man op Studer gebied:

muziekinstrumentenreparatie, meppel, vintage, parts, electronic parts, cabling, soundstudio, geluidsstudio, opnamestudio, audiostudio, occasion, recording, mastering, logic, emagic, korg, akai roland, yamaha, marshall, studer

Hij doet ook werk voor onder anderen Maarten Sound & Vision the Heerenveen, verder onderhoud en reparatie van professioneel studio materiaal zo'n beetje over de hele wereld. Vraag hem eens.
                  Dankjewel voor de reactie, ik heb 'm gister weg gebracht

Comment

Working...
                  X