Announcement

Collapse
No announcement yet.

15 inch actieve full range - tips gevraagd - wat zou jij doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 15 inch actieve full range - tips gevraagd - wat zou jij doen?

Ik vind het altijd leuk om te lezen wat anderen zouden doen.
    Ik ga mijn huidige Behringer B215D speakers vervangen. Ik ben mobiele DJ, en draai liefst zoveel mogelijk zonder Subs, tot zover mogelijk. Ook omdat een extra sub of 2 niet meer in de auto passen.

Dus ik zoek een oplossing, voor beste keus.
    Budget is 500-600 per speaker.
    Ik zit te kijken naar o.a. EV ZLX15P - echter denk dat die te weinig volume heeft
    Dan de EV ELX115P - is een reële optie
    RCF ART 315 zou ook kunnen

Veel goeds gehoord over Yamaha DXR15 - maar die ligt eigenlijk iets boven budget.

Ik word helemaal gek, zoveel opties. Zoveel reviews.
    Wat zouden jullie doen?

Ik zou gaan luisteren. :)

Comment

Thanks, ik lees dat ook vaak in andere posts, dus wellicht een erg goede raad :-)
      Alleen zit Bax nogal ver weg. En ik hoor graag wat anderen zouden doen met 1000-1200 euro en welke set 15 inch ze zouden doen en waarom. Dus genoeg volume, genoeg bas, zodat ik niet vaak met subs hoef te zeulen.

Groetjes
      Harry
      DJFlyon

Comment

De EV mag je van je lijstje schrappen, zowel de ELX als de ZLX, deze geven niet het gehoopte volume voor een 15". (conclusie na luistertest tussen QSC, Yamaha, Mackie, db)
        Ik veronderstel dat je niet elke dag een dergelijk bedrag aan muziek spendeert, dus het is de trip naar Goes heus wel waard hoor.

Comment

Bedankt Wim en ook bedankt voor de Pm. Goede raad. Thanks

Comment

mag slotje op - ik heb de DXR15 besteld - ze gaan volgende week vrijdag op een feest getest worden

Comment

Working...
            X