Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Advies] Geluid feestzaaltje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Advies] Geluid feestzaaltje

[message=44772766,noline]teunemans schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:33[/message]:
    Hallo,
    Ik zoek een?
    Versterker en boxen 2 (of 4 mits binnen budget)

Wat is je budget?
    €500 max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
    Graag wil ik een goede geluidsinstallatie in de feestzaal hier thuis, waarmee we muziek vanaf een laptop af kunnen spelen. Vaak rustig, maar af en toe ook wel harder.

Wat heb je zelf al gevonden?
    Ik heb een paar actieve boxen gevonden die me wel wat leken, alleen heb ik geen idee hoe het met de bekabeling zit.
    Ik dacht aan deze boxen:

Die twee keer dan.

Welke vragen heb je hier nog over?
    De ruimte is 6m bij 12m (72m2)
    Vast opgesteld, hoeft niet verplaatst te kunnen worden.
    Heb ik verder ook nog een mengpaneel nodig?

wel ik kan aan raden van naar de winkel in goes of antwerpen te rijden en daar te gaan luisteren welke luidsprekers je echt aan staan.

maar ne maat van mij heeft 2 http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...ve-luidspreker het zijn geen top speakers maar klinken zeker niet verkeerd.
    nu heb je daar nog wel kabels voor nodig dus het is iets boven uw budget

en hoever staan ze van de laptop, moeten ze op hangen of op een statief. wel handig om te weten welke kabels je moet hebben?

nu wat ik eigenlijk eerder zou aan raden is of na een tijd of direct een subje bij te pakken gaat uw geluid zeker ten goede komen zeker op hogere volumes.

maar zeker voor je speekers koopt eerst gaan luisteren.

Comment

Ze moeten hangen of op een plateautje staan, de ene box zal een meter of twee van de laptop staan, en de andere zal ongeveer 13 meter verder staan.
      Verder op m'n laptop is het gewoon 3,5mm jack of USB aansluiting, alleen weet ik niet welke kabels ik ervoor nodig heb om het te koppelen. Of dat ik een mengpaneeltje nodig heb, of dat het zo gaat met de bekabeling weet ik ook niet.

en wat is dan het grote verschil tussen de B215D en de B112MP3? Op de mp3 functie na dan.

En naar de winkel in Goes of Antwerpen is niet echt een optie vanwege afstand.

Een subje zal er nog niet bij komen, qua budget is dat simpelweg niet te halen, en ik denk ook dat het wel meevalt in hoeverre dat nodig is in deze situatie.
      Last edited by JanPeterpan; Tuesday-25-08-2015, 13:50.

Comment

Gooi er maar een slotje op, ik heb de b112D en de B112mp3 gekocht.
        moet verder nog kijken of ze volstaan.

Comment

Bij deze.

Comment

Working...
          X