Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze ACTIEVE SUBWOOFER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze ACTIEVE SUBWOOFER

Beste lezers,

Ik wil graag een nieuwe ACTIEVE SUBWOOFER aanschaffen ; 15 inch omdat ik ze wil gebruiken met 10" topjes

Prijs rond 1000,- euri.

Nu is mijn vraag: wie van de 3 en waarom ?

1) JBL PRX715XLF
    2) RCF SUB 705-AS II
    3) EV EKX-15SP

Ga alsjeblieft geen discussie voeren, maar geef gewoon je mening hoe JIJ er over denkt. Alvast hartelijk dank voor jullie mening

vr. grt. Nijs

Ik ga voor nummer 4
    De db sub 15h

Niet de meest compacte 15 inch sub maar wel een erg goede hybride. Als je dan nog een stapje hoger wil zit je toch al meteen aan de flink stuk duurdere dva s09.
    Voor een 15 inch gaan ze toch nog redelijk diep en laag ( ja een goede 18 gaat vaak nog net wat lager ) als ook de punch is erg netjes en strak.
    Als het dus niet erg is als het niet een super compacte kast is dan zou dit een erg goede optie voor je kunnen zijn. Wij waren in ieder geval erg verrast door het kastje. Zeker toen we hoorde wat het koste.

Helaas voor ons. We hadden al 6x een dva s09 en vandaar zijn we daar ook mee verder gegaan. Anders was dit toch zeer zeker een overweging waard.

Comment

haha oke om het nog makkelijker te maken :p

ik neem hem mee straks in mijn beslissing. Bij deze extra info:

mijn topkastjes zijn de: RCF ART710

Comment

Beste Nijs,

Mag ik vragen hoe jou die RCF Art710 kastjes bevallen zit hier zelf namelijk ook aan te denken om ze aan te schaffen.

groeten, Nick

Comment

Originally posted by Nick Wekking View Post
          Beste Nijs,

Mag ik vragen hoe jou die RCF Art710 kastjes bevallen zit hier zelf namelijk ook aan te denken om ze aan te schaffen.

groeten, Nick
          Prima! Verwacht niet dat je er een mega feest mee kunt verzorgen, maar voor kleine dingen en als monitor prima geschikt!
          --> om bij die "kleine dingen" wat extra te hebben wil ik er dus een actieve sub bij hebben; daarom deze topic en laten we niet verder afdwalen.. ;)

Comment

Working...
          X