Announcement

Collapse
No announcement yet.

crossover devine b115 (passief)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crossover devine b115 (passief)

Hallo,

Welke crossover kan ik het beste gebruiken voor deze subwoofer? Een actieve speaker vind ik niet handig want dan moet ik achter dat ding kijken of ie clipt. Ik wil graag geen 80 euro gaan uitgeven voor zon actieve crossover.
    Is er geen goedkoop alternatief? Of kan je ook gwn yolo zonder of is het geluid dan niet om aan te horen ?
    Last edited by wapow; Thursday-24-09-2015, 12:28. Reason: onduidelijke zin

Je zou evt. 2e hands kunnen kijken naar een actieve crossover. Die zijn vaak al verkrijgbaar vanaf een euro of 40.
    Maar houd er wel rekening mee dat je dan ook 2 versterkers nodig hebt, 1 voor de toppen en 1 voor de subs.

Comment

Ik gebruik voor het mid/hoog gwn een stereo installatie ik wil dit alleen maar kopen omdat ik wat extra bass wil in mijn schuur, dus geluidskwaliteit is niet zo belangrijk.
      Kan ik ook de subwooferuitgang van een 30 watt versterker gebruiken (is gecrossed op 150 hz ofzo) of blaas ik dan de versterker op (devine d400 was ik van plan te kopen)

Comment

Of is de actieve variant dan veel handiger (behalve het feit dat ik niet weet of die clipt)

Comment

Working...
        X