Announcement

Collapse
No announcement yet.

KRK 10 S Studio Subwoofer + Hercules DJ Monitor 5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik regel mijn monitors op moment met ern volume knop op de monitors heeft dir invloed op een interface

Comment

Nee heeft geen invloed. Maar is niet handig ;)
      Met volume knop op een interface kun je dan de volume op je monitors in balans (links en rechts) eenmaal goed afstellen en dan het gehele volume met de knop op de interface regelen.

Comment

Ik heb een probleem
        Ik moet mijn speakers constant bij elk nummer aanpassen voor boven de bass van mijn sub uit te komen, wat is hier een oplossing voor.
        Mensen zeiden iets van een interface , een paneel van behringer of gwn nieuwe speakers kopen van hetzelfde merk KRK.\
        Wat is hiervoor de goede oplossing?

Bedankt

Comment

Originally posted by Maykel View Post
          Ik moet mijn speakers constant bij elk nummer aanpassen voor boven de bass van mijn sub uit te komen..
          Telkens weer harder of wisselend (ene nummer harder ander weer zachter)?
          Tja is maar net hoe de nummer gemixed en gemasterd is.
          Als ze op een ander installatie wel aardig bij elkaar kloppen kun je je afvragen of je de verhouding bass met rest wel in orde hebt (bass te hard?) of dat de akoestiek van je kamer wel goed is.
          Last edited by BT-Studio; Friday-23-10-2015, 10:46.

Comment

Heb iets nodig zodat ik bv. mijn speakers maximaal aan kan houden gedraaid maar via een ander switch dit weer kan bedienen hoe hard.
            Ik dacht zelf als oplossing Behringer XENYX X1222USB PA en studio mixer en daar de sub en speakers op aan sluiten.

Comment

Daar zijn ontelbaar verschillende mogelijkheden voor.
              Makkelijkst vindt ik een audio interface (heb je gelijk een beter kwaliteit weergave) met een volume knop.
              Verhouding tussen SUB en luidsprekers zal je (als het goed is) maar 1 maal instellen (op speakers zelf).
              Speakers op max zetten zou ik niet doen (vaak ruis en laten we eerlijk zijn, hoe vaak moeten ze op max spelen? Koop anders een PA :p).

Comment

Working...
              X