Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hoofdtelefoon gezocht + pc stoort op menganeel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe hoofdtelefoon gezocht + pc stoort op menganeel

Ik zit met 2 dingen waarvan de 1e het volgende is :
    Ik zoek een nieuwe hoofdtelefoon, mag ongeveer 150 euro kosten.
    Ik heb verder geen verstand van hoofdtelefonen. echt eisen zijn er niet echt.

Het 2e.
    Ik heb me laptop aangesloten op me pc met zoon mini-jack - 2 tulp,
    en hierdoor ruist hij vanaf het mengpaneel. bij een aansluiting op een externe geluidskaart het zelfde.
    het ligt niet aan de kabel, verschillende kabels geprobeert.

Iemand een idee?

Voor dat geld, haal een Technics RP-DJ 1210, of RP-DJ 1200. Ik heb deze nu ongeveer een jaar in mijn bezit en ik heb werkelijk nog nooit zo'n goede DJ hoofdtelefoon gehad, en ik vind hem persoonlijk kwalitatief beter als de 2x duurdere Pioneer HDJ-2000. Goede geluidskwaliteit, bijzonder stevig, mooie swivel-constructie, krulsnoer, vergulde plug, screw-on ¼" adapter. Naar mijn mening perfect.

Qua je laptop, is dit het geval bij alle volumes?

Comment

Probeer voortaan niet twee heel verschillende vragen in één topic te persen, dat schiet niet zoveel op omdat het allemaal door elkaar gaat lopen én voor gebruikers die later terug willen zoeken naar een antwoord op hun vraag zullen de gewenste info niet kunnen vinden.

Meer info over oorzaken en oplossingen over die storing is te vinden door onder meer dit topic. Kan dus een aardlus zijn.

Comment

Oke rick. en Patrick, zal morgen even kijken naar de hoofdtelefoon.

Comment

Hij ligt gewoon in de showroom van Bax-shop dus hij valt daar sowiezo te beluisteren!

Comment

Komen beluisteren heeft geen zin, ik woon helaas te ver weg en heb geen rijbewijs (14)
            Ik zat verder nog te kijken naar de Pioneer HDJ 1000 hoofdtelefoon ( http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoon...t-details.html )
            Is dit iets?

Comment

Zeker, echter zit er wel naar mijn mening een overheersende bas in. Voor de hardere stijlen is dit alleen maar fijn, echter als je allround draait is dit, vind ik persoonlijk, wat minder geschikt. Echter, ook over de HDJ-1000 niets dan lof.

Overigens zou ik alsnog aanraden om gewoon te komen luisteren. Je zal misschien wat moeten investeren in een treinkaartje, maar het is de moeite zeker waard aangezien je dan zeker weet dat een hoofdtelefoon perfect bij jou past. Je kan ze namelijk beluisteren, en onze verkopers kunnen je ook goed adviseren.

Comment

Voor het échte mix werk zegmaar, zal ik deze hoofdtelefoon dan gebruiken. bij andere nummers meer voor het voorbeluisteren, tot mooi laten over vloeien ofzo. m'n ouders zijn niet bepaald "gek" van het met de trein reizen, maar misschien kan ik een keer met een maat mee daar heen gaan, dat zal wel goed zijn neem ik aan. even kijken wanneer ik een gaatje vrij heb. ( is bax trouwens in de kerstvakantie open? )

Comment

Jazeker, wij zijn gewoon open met uitzondering van de eerste en tweede kerstdag, en met nieuwjaarsdag. Op oudjaarsdag zijn wij om 5 uur gesloten (kan ik ook nog even knallen 's avonds :D).

We zien je graag verschijnen!

Comment

Dan zal ik in die vakantie langskomen, ben dan in de buurt op vakantie, haha, nougoed, tot dan ;)

Maar, kwa gebruikers ervaring, zie ik op internet staan dat het oor bijv. snel afbreekt, als dit gebeurt, valt de garantie er dan ook onder?

Comment

Ik weet niet hoe die gasten dan met hun headphone omgaan, maar zelf ben ik er niet al te zuinig op en nog geen krasje aan te zien. Maar of dit onder de garantie valt of niet kan ik je helaas niet vertellen, dit bekijken wij namelijk per geval. Het liefst zou ik simpelweg ja zeggen, maar wij moeten dit altijd overleggen met onze leveranciers. Daarnaast ben ikzelf niet van de afdeling Garantie & Retouren.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                        is bax trouwens in de kerstvakantie open?
                        De reguliere openingstijden en openingstijden tijdens feestdagen kan je op de klantenservice pagina's vinden.

Comment

Ik heb besloten om toch de gok te wagen, en de pioneer hdj1000 te nemen. Morgen zal hij wel binnen komen, ben heel benieuwd. Nu zat ik nog met het probleem van de laptop.. iemand een idee?

Comment

Waarschijnlijk aardingsprobleem. Ik had al aangegeven eens te proberen om een geaarde haspel richting een geaard stopcontact te leggen en te kijken of het probleem is opgelost hiermee.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Waarschijnlijk aardingsprobleem. Ik had al aangegeven eens te proberen om een geaarde haspel richting een geaard stopcontact te leggen en te kijken of het probleem is opgelost hiermee.
                              Precies. Dat is de oplossing, misschien nog handig voor andere mensen?
                              even de uitleg :
                              Pc stoort op mengpaneel.
                              Bij mij was het niet op geaard stopcontact aangesloten.
                              Na het aansluiten op een geaard stopcontact was het voorbij.
                              Bedankt Rick !

Topic mag nog éven open blijven, voor de "revieuw" van de Pioneer Hdj1000. Daarna mag hij gesloten worden..

Remco

Comment

Working...
                              X