Sluiten doen we niet zo snel aan, zeker niet als iemand wellicht in de toekomst nog een vervolgvraag kan hebben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe hoofdtelefoon gezocht + pc stoort op menganeel
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostSluiten doen we niet zo snel aan, zeker niet als iemand wellicht in de toekomst nog een vervolgvraag kan hebben.
Comment
-
Op het moment dat er daadwerkelijk een toevoeging of vraag is over het onderwerp dat besproken wordt, is het geen schande om het topic te 'recyclen' voor een vervolgvraag. Sterker nog, liever dat dan een nieuw topic aanmaken omdat je op deze manier de informatie centraal houdt en dus geen verspreiding krijgt van allerlei korte topics die door elkaar gaan lopen.
Comment
-
Goed, Koptelefoon net binnen, ik maak hem open En.... Hij is niet kapot!
In iedergeval, zit heel de avond te luisteren, heb keer flink volume dr op geknalt, en ja, ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb, het is écht een koptelefoon van KWALITEIT.
Geen onzinnige "slechte" dingen, het opbergtasje is naar mijn mening iéts te klein, maargoed, daar gaat het niet om. Geluidskwaliteit is TOP ! De bass die er in zit, is aangenaam, en goed voor zowel dance, als nederlandse muziek.
A.s zaterdag feestje, dus mooi uitproberen, tot nu toe, kei goed bevallen !
Nu recensie in de webshop knallen, maargoed, dit is een aanrader, en het geld waard !
Comment
-
Originally posted by dj-drace View Posthet opbergtasje is naar mijn mening iéts te klein
Comment
Comment