Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer XENYX X1204USB PA en studio mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer XENYX X1204USB PA en studio mixer

Beste forum leden,
    Ik ben sinds kort de trotse bezitter van Behringer XENYX X1204USB mixer.
    Aangezien ik nog een groentje ben op dit gebied, heb ik wat vragen waar jullie hopelijk antwoorden op hebben.
    In d beschrijving op de bax shop website staat dat er 150 instrument/effect plug-ins en zeer lage latencydriver meegeleverd zijn,
    misschien een domme vaag maar waar zijn of zitten die dan?
    Ook de knopjes zoals solo Alt 3-4 ,main solo ezv moeten die in of uit gedrukt worden en zo ja wanneer wel en niet, in de beschrijving wordt daar niets over gezegd of uitgelegd.
    De gebruiker kan ook parameters definiëren zoals reverb time en brilliance, delay room size en repetitions, modulation depth en speed, en nog veel meer. Op tijd gebaseerde functies kunnen geadresseerd worden door middel van een handige tap-knop. De meest recente parameter instellingen worden altijd in het geheugen opgeslagen, maar hoe weet ik niet.Staan ook niets van in de beschijving.

Als ik bijvoorbeeld de galm aanzet en ik draai het knopje program/parameters van 1 naar 16, hoor geen verschil.
    Ik gebruik de mixer tot nu toe voor karaoke, het mengpaneel is verbonden met de versterker van mijn huis installatie, en hangt een dvd recorder, een tv , een playstation aan en 4 microfoons.
    Ik heb eel filmpjes op youtube gekeken, maar daar werd ik niet echt wijzer van.

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen

Met vriendelijke groet, Andre

In d beschrijving op de bax shop website staat dat er 150 instrument/effect plug-ins en zeer lage latencydriver meegeleverd zijn,
    Op de CD die in de doos zat ;)

Ook de knopjes zoals solo Alt 3-4 ,main solo ezv moeten die in of uit gedrukt worden en zo ja wanneer wel en niet, in de beschrijving wordt daar niets over gezegd of uitgelegd.
    Afhangkelijk van wat je wil moeten die wel/niet ingedrukt worden.
    Als je in het hokje "source" de corresponderende knopjes in drukt zullen die naar je koptelefoon gestuurd worden.
    De solo knoppen zullen er voor zorgen dat alleen dat kanaal doorgegeven worden

De meest recente parameter instellingen worden altijd in het geheugen opgeslagen, maar hoe weet ik niet.Staan ook niets van in de
    Als je iets instelt, en vervolgens naar een ander effect gaan, zal het effect wat je daarvoor had met de zelfde instellingen geladen worden als je deze opnieuw selecteerd. Dit gaat automatisch.

Als ik bijvoorbeeld de galm aanzet en ik draai het knopje program/parameters van 1 naar 16, hoor geen verschil.
    Hoor je helemaal geen galm, of hoor je geen verschil in het effect?

Comment

Heel erg bedankt Larsholm,
      Knopjes uitgeprobeerd, en die werken, deed blijkbaar de verkeerde combinaties.
      Er zat geen cd in de doos.
      En over de galm, ik hoor het wel maar van 1 t/m 16 hoor ik geen verschil, of moet ik die draaiknop in drukken?
      Nogmaals alvast bedankt voor je hulp.
      Groet Andre

Comment

Originally posted by andrevkn View Post
        Hier te downloaden.
        (Ook even op "See All Applications.." klikken)

Originally posted by andrevkn View Post
        En over de galm, ik hoor het wel maar van 1 t/m 16 hoor ik geen verschil, of moet ik die draaiknop in drukken?
        Als cijfer knippert moet je inderdaad nog bevestigen door op de knop te drukken (zie handleiding":))
        Last edited by BT-Studio; Wednesday-16-12-2015, 13:31.

Comment

Top dank je wel, heb de software gedownload.

Comment

Ga het uit proberen, bedank voor je hulp.
            Gr. Andre

Comment

Alles is gelukt en alles werkt, nogmaals bedankt allemaal.
              Groet Andre

Comment

Working...
              X