Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij zoektocht naar een geschikte versterker....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij zoektocht naar een geschikte versterker....

Hiall,

Ik ben opzoek naar een versterker om in mijn studio te plaatsen. Mijn probleem is dat ik er niet veel verstand van heb, alleen dat ik 170 watt speakers heb van Teufel T 500 Mk2 (4 Ohm). Volgens mij moet ik dan een versterker hebben die 250 watt per kanaal moet leveren, alleen die kan ik nergens vinden en alles wat ik al vind zijn home cinema sets.

Ook zou ik het wel fijn vinden als de versterker vier speaker aansluitingen heeft voor latere uitbreiding.

Wie heeft er tips of weet waar ik het beste zou kunnen kijken?

groet,

Marco

Hallo.

Dit heeft met hifi te maken. Dit is een pa forum. Kijk een op het forum van tweakers.net.
    Wat jij zoek is een stereo versterker. Kijk eens naar de denon pma of de marantz pm series.

Comment

Ah, ok .. dus hier geen stereo versterkers... ok

thanks,,

Comment

Bax heeft zat stereo versterkers.
        Maar voor jou (soort) speakers moet je het zoeken in hifi, niet PA e.d. :)

Comment

Modern, compact en vierkanaals - de JB Systems AMP 150.4 is een uitstekende versterker voor zowel vaste installatie als live gebruik. Uitgerust met twee (onafhankelijk te configureren) klasse-D versterkers.

Comment

Ik kan geen enkele hifi 200w versterker vinden, alleen maar av receivers.. :(

Waarom kan ik geen pa versterker gebruiken?

Comment

Je kan ze wel gebruiken.
              Maar met deze speakers zou ik er van uit gaan dat je ze als hifi wil gebruiken.
              PA versterkers hebben vaak een ventelator (lawaai op lage volumes dus) en zijn meestal gebouwd met als doel vermogen te leveren (dus vaak ook een limiter of ander geluid beinvloedend bescherming ingebouwd).
              Verder werken ze vaak op basis van vermogen in plaats van spanning (om grote afstanden bekabeling te overbruggen).
              Maar als je dit allemaal goed vindt klinken met je Teufel T 500 Mk2 kun je ze best gebruiken...

Comment

Working...
              X