Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve topkasten. Welke moet ik hebben?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actieve topkasten. Welke moet ik hebben?

hooi.
    Voor een nieuw concept dat we uit gaan werken ben ik opzoek naar goede maar ook betaalbare actieve topkasten.
    De topkasten komen samen in gebruik met 2 15 inch Behringer subwoofers die we konden overnemen( deze zijn trouwens ook actief)

De bedoeling is ze te gebruiken voor de entertainment. Denk hierbij aan spelshows op vakantie parken, meeleef theater, musical en disco. Dit kan soms voor 20 tot 120 mensen zijn.

Ik hoor graag wat julie mij adviseren en waarom.
    Een definitief budget is nog niet helemaal bepaald maar hoe duurder hoe meer ik op de rest moet besparen aan lichten afwerking.

Volgens mij heb je dan met 2 Behringer B212D een mooi systeem voor jouw doeleinde.

Comment

Begin pas aan de lichten als je het geluid goed op orde hebt.
      wat is je budget?

Comment

Originally posted by stefke96 View Post
        Begin pas aan de lichten als je het geluid goed op orde hebt.
        wat is je budget?
        dat is ook zeker wat we doen. de rest aan geluid is zo goed als aanwezig alleen de topkasten die wij hebben vinden we er niet geschikt voor.
        (devine artis 15)
        het budget wat we hier voor over hebben is zo 700 euro.

daarnaast is licht wel nodig om het totaal compleet te maken dit proberen we welk simpel te houden met 2 setjes ledparren als achtergrond en hebben zelf nog 4 par56 voor de front liggen alleen moet hier een nieuwe dimmer voor komen.

Comment

djbertrik.

lees hier veel over dat deze vaak last hebben van ruis bij half vermogen al. ben je verder hier bekent mee ?

Comment

Ja, heb zelf setje behringers. Ben er erg tevreden over. Wat ook mooie topjes zijn de de EV ZLX012P, maar dan kom je wel boven je budget uit.

Comment

voor dat geld krijg je tweedehands soms ook nog wel bv. de db technologies flexsys serie.
              Leuk spul voor het geld.

later nog twee bijbehorende subjes, en je zit al in een hoger segment.

Comment

uiteindelijk tog voor 2 ev zlx gegaan, erg blij mee.
                in combinatie met de subs en de juiste instelingen wauw gaan hier komende zomer veel mee knallen. bedankt

Comment

Working...
                X