Raar verhaal maar waar, wie kan hier iets over zeggen?
Ik draai vanaf November 2014 met een speakerset op een Yamaha mgp16x. In September valt er per ongeluk een lamp op de megpaneel waardoor ik bij Baxshop op 14 oktober een nieuwe Yamaha MGp16x koop.
Deze bouw ik in mijn flightcase op 15 oktober...
Op 16 oktober valt er een subje uit
Op 17 oktober valt er een subje uit
Subje naar dealer (kan niets vinden).
Vervolgens gaat het een paar week goed en Subje valt weer uit.
Vervolgens opgestuurd naar fabriek (ik heb intussen extra nieuwe sub gekocht)
In december valt ook het nieuwe subje uit, maar werkt naar 10 min weer.
Gisteravond valt een 15 inch topje uit. Dus 3 speakers geven in 3 maanden tijd problemen (save mode geactiveerd)
Nu is mijn vraag, ik zoek het in de speaker..Maar bedacht me ineens dat de klachten begonnen bij inbouw nieuwe Yamaha MGP16X Mengpaneel. Heeft iemand ervaring met een (piek) of rare signaal overgang van een mengpaneel wat voor problemen kan zorgen bij speakers???
Ik draai vanaf November 2014 met een speakerset op een Yamaha mgp16x. In September valt er per ongeluk een lamp op de megpaneel waardoor ik bij Baxshop op 14 oktober een nieuwe Yamaha MGp16x koop.
Deze bouw ik in mijn flightcase op 15 oktober...
Op 16 oktober valt er een subje uit
Op 17 oktober valt er een subje uit
Subje naar dealer (kan niets vinden).
Vervolgens gaat het een paar week goed en Subje valt weer uit.
Vervolgens opgestuurd naar fabriek (ik heb intussen extra nieuwe sub gekocht)
In december valt ook het nieuwe subje uit, maar werkt naar 10 min weer.
Gisteravond valt een 15 inch topje uit. Dus 3 speakers geven in 3 maanden tijd problemen (save mode geactiveerd)
Nu is mijn vraag, ik zoek het in de speaker..Maar bedacht me ineens dat de klachten begonnen bij inbouw nieuwe Yamaha MGP16X Mengpaneel. Heeft iemand ervaring met een (piek) of rare signaal overgang van een mengpaneel wat voor problemen kan zorgen bij speakers???
Comment