Announcement

Collapse
No announcement yet.

EV ZLX 12P led indicator werk niet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EV ZLX 12P led indicator werk niet.

ik ben in het bezit van 2 EV ZLX 12P.
    bij beide speakers werken de led indicators aan de voorzijde niet meer.
    iemand een idee wat het probleem kan zijn?
    lijkt me niet dat beide lampjes tegelijk kapot geen.

Status van LED aangepast (op OFF of LIMIT gezet)?
    The front LED is used to indicate the status of the loudspeaker. The selection choices are OFF, ON, or LIMIT. The limit
    selection allows the user to visually confirm from the front of the loudspeaker if the protection status is active. The LED turns off
    if the system is in LIMIT protection mode. The default selection is ON.

Comment

heb bij beide speakers de led indicator op zowel ON als LIMIT ingesteld.
      werken op beide instelingen niet

Comment

Ja dan is er iets mis met de led.
        als ze nog in garantie zijn eens contact op nemen met de winkel waar ze gekocht zijn.

Of heb je ooit de grill er af gehad? Ik heb wel eens ergens gelezen dat de kabeltjes naar de led bij de eerste reeksen wat langer was en durfde trillen. En de latere die kabel korter is gemaakt voor het trillen te voor komen.

Comment

Originally posted by mavrickmp View Post
          Ja dan is er iets mis met de led.
          als ze nog in garantie zijn eens contact op nemen met de winkel waar ze gekocht zijn.

Of heb je ooit de grill er af gehad? Ik heb wel eens ergens gelezen dat de kabeltjes naar de led bij de eerste reeksen wat langer was en durfde trillen. En de latere die kabel korter is gemaakt voor het trillen te voor komen.
          Heb ik ook gehad met 1 speaker. Led is inderdaad kapot het vervangen is wel een rot klusje.

Onderdeel kan je bestellen bij servicemore in Almere zitten ze meestal is dit wel onder garantie. Het vervangen moet idd je grill er af. Je krijgt een nieuwe printplaat compleet maar de klem waarmee dit vastzit is nog al lastig eruit te halen. Omdat ik zelf redelijke handig ben en onderdeel lang duurde heb ik de led zelf vervangen met een andere SMD led.

Comment

Working...
          X