Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aggregaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aggregaat

Hallo, ik heb een klein vraagje,

Ik doe met een paar vrienden mee aan een carnavalsoptocht, en daarvoor willen wij een aggregaat huren. Nu vraag ik me af hoeveel watt de aggregaat moet zijn als we er 1 versterker (700W) en 1 rookmachine (800W) op aan willen sluiten. Is de 700W van de versterker/800W van de roommachine ook echt het verbruik? De versterker gaat trouwens naar 2 passieve speakers van 350W per speaker.

Mvg,
    Poepdrolify
    Last edited by Poepdrolify; Tuesday-26-01-2016, 22:34.

Originally posted by Poepdrolify View Post
    Hallo, ik heb een klein vraagje,

Ik doe met een paar vrienden mee aan een carnavalsoptocht, en daarvoor willen wij een aggregaat huren. Nu vraag ik me af hoeveel watt de aggregaat moet zijn als we er 1 versterker (700W) en 1 rookmachine (800W) op aan willen sluiten. Is de 700W van de versterker/800W van de roommachine ook echt het verbruik? De versterker gaat trouwens naar 2 passieve speakers van 350W per speaker.

Mvg,
    Poepdrolify
    Opgegeven vermogens zijn altijd het maximale verbruik,het continu verbruik kan lager liggen, dus kom je op een totaal van 1500 watt, ik zou een dan een 2kva aggregaat huren..

http://www.boels.nl/huren/energie-ve...ggregaat-2-kva die bijvoorbeelds ..:)

Comment

Dankjewel voor je snelle reactie! We hebben er een gehuurd van 4kva, omdat er nog wat andere apparatuur op moet.

Comment

Working...
      X