Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke mixer heb ik nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke mixer heb ik nodig

hallo,

ik zit met een probleem.
    ik heb zelf een dj set, pc, macbook en liefst ook nog een telefoon die ik op mijn speaker sets wil aansluiten.
    ik heb dus een mixer nodig met min 4 in puts en min 2 outputs naar mijn studio en bootch speaker.
    deze mixer komt bij mij thuis bestaan en is daar dus ook voor bedoeld ik heb het nu niet over een mixer die je in een draaitafel vindt
    zelf dacht ik aan een zone mixer. iemand een idee?

m.v.g. sjors

Slit je de PC en / of macbook niet aan op je DJ set ? Heeft je DJ set geen inputs ? Anyway, ik zou voor een eenvoudige Behringer mixer gaan uit de Xenyx serie, gebruik ik ook, werkt prima. Kost weinig.

Comment

mijn dj set heeft wel inputs alleen die zijn al in gebruik voor de 2 cd spelers cdi 350 alsnog bedankt voor je reactie

Comment

Beste,
        als ik het goed begrijp wil je dus je dj-set, macbook en pc op je speakers aansluiten. Hiervoor is een simpel analoog mengpaneeltje met 3 tulpaansluitingen en aansluitingen voor je dj-set voldoende

Welke aansluitingen hebben je dj-set en je speakers?

Verder zou je eventueel naar een bluotooth ontvangertje voor je telefoon kunnen kijken, maar dat maakt voor de keuze van een mengpaneel niks uit.

Comment

hallo, niels

mijn dj set en speakers hebben ook gewoon tulp aansluiting

Comment

Oke, dan heb je dus voldoende aan een simpel mengpaneel met tulp aansluitingen, dan kun je met een jack naar tulp kabel je laptop, macbook, telefoon, etc. aansluiten. En met een tulp naar tulp kabel je dj set en je speakers.

bijvoorbeeld deze: http://www.bax-shop.nl/rackmixer-19-...ch-horecamixer Hier zitten 4 ingangen en 2 uitgangen op, en de mogelijkheid om er een extra microfoon op aan te sluiten. Omdat je niet van plan bent er veel mee te gaan sjouwen lijkt deze mij prima geschikt, mocht je hem toch mee willen nemen naar feestjes, of iets meer kwaliteit willen, dan zou je kunnen kijken naar een slagje duurder.

Comment

Of als het geen 19" model hoeft te zijn:
              Analoog mengpaneel kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Analoge mengpanelen koop je online bij Bax Music

Comment

heel erg bedankt voor jullie reactie bt-studio en nielsr ik weet genoeg

Comment

Working...
                X