Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rare ruis in Electro Voice ZXA1-90B 8 inch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rare ruis in Electro Voice ZXA1-90B 8 inch

Hallo, wij hebben sinds een half jaar 6 stuks actieve EV-ZXA1 hangen, en de afgelopen tijd zit er een hele apparte ruis/brom in, hebben al geprobeerd met kabels enzo maar komen er niet vanaf dus mijn vraag was of er hier Mischien mensen waren die t zelfde probleem hebben gehad en Mischien de oplossing weten??? Alvast bedankt

Kan vanalles zijn
    Schakel eens alle dimmers uit (uitrekken niet klein zetten),koelingen,ijskasten, airco
    Denk ook eens aan wat er bij is gekomen sinds de brom begonnen is en schakel dit evt uit en kijk of de brom verdwijnt
    optie 2 probeer eens de speaker 1 voor 1 of het niet toevallig 1 slechte speaker is
    Beste is om hiervoor een kabel te nemen waar je 100% zeker van bent dat ie werkt

Optie 3 gebruik je een laptop? Trek dan eens de voeding uit en probeer eens met alleen de accu. Dit heb ik zelf al vaker problemen mee gehad

Comment

Brommen ze ook zonder kabels (wordt bron aangeleverd of brommen ze uit hun zelf)?

Comment

Oke dankje! Dan gaan we dat is even proberen mocht t dat niet zijn dan laat ik t wel weer even weten.
        Alvast bedankt!

Comment

Working...
        X