Announcement
Collapse
No announcement yet.
info alles aansluiten
Collapse
X
-
Wat ie bedoelt is. Goh vorige week had ik een powermixer nu een losse versterker.
Hoe moet ik dit aansluiten? Wat is de volgorde en waar moet ik op letten.
Maar misschien een rare vraag. Vorige week heb je eindelijk alles aangesloten gekregen en het werkte ook nog? Waarom nu dan weer alles op zijn kop te zetten.Last edited by ronennieshow; Wednesday-24-02-2016, 16:46.
Comment
-
Main out L/R mx 2004 >
Input 1/2 (XLR zou ik gebruiken) mdx 2600 Output 1/2 (XLR zou ik gebruiken) Sidechain gebruik je niet >
Input 1/2 (XLR zou ik gebruiken) fbq 3102 Output 1/2 (XLR zou ik gebruiken) >
Input A/B (XLR zou ik gebruiken) pv 1500
Of je kiest voor balanced TRS Jacks...
Comment
-
Originally posted by peavey View Postwat een gedoe allemaal.
1/2 zijn de ingangen genummerd 1 of 2 dan wel A of B of L of R...
Dan sluit je het aan met jacks toch :) (wel stereo (TRS) jacks?, Anders unbalanced aansluiten..)Last edited by BT-Studio; Wednesday-24-02-2016, 17:13.
Comment
-
-
Originally posted by peavey View Postalles moet werken zoals het hoort.
welke aansluitingen moet ik pakken van alles in/outs ,snap daar niet zoveel van er zit zoveel op aan de achterkant zeker die composer.
vandaar ben ik hier [ieder zijn vak]
Daarnaast wil een mono jack niet altijd zeggen dat het ook voor MONO geluid is. Je kan ook met send / return te maken hebben ( is ook een jack met 3 ringen ) of geballanceerd en ongeballanceerd.
Ik vind dit nu een beetje het verhaal worden van ik heb een graafmachine, geen idee hoe het werkt en jullie moeten me nu maar snel ff uitleggen hoe ik goed en juist een complete bouwput uitgraaf.
Dat gaat hem niet worden als je niet eens weet hoe je het ding moet starten.
Dussss zorg eerst ff dat je zelf ingelezen bent in de toch wel redelijk standaard termen. Begin wat eenvoudiger en kom dan eens met duidelijkere vragen.
Ik heb hier een hoop materiaal en een vracht kabels en ik weet niks en eigenlijk niet eens wat ik wil of aan het doen ben schiet natuurlijk niet op.
Om zelf wat kennis op te doen en wat dingen te begrijpen is er ondertussen een heel erg mooi iets op de markt gekomen wat eigenlijk nog niet eens veel kost.
Als jij niet eens weet wat je hebt en de termen ervan kent kunnen wij je niet helpen. Dan blijft het Russisch, Japans, oeklaboeklanees.
Comment
-
daar is dit toch voor mensen helpen?
afzeiken is zo gebeurt,en over graven maak je me niks wijs!!!
doe nog een vraag dan ga ik hier wel,als je niet goed in je vel zit kuur het thuis uit,en niet op mij of iemand die een vraag heeft!!!
equalizer out naar de pv 1500 in:
heb 2 mogelijkheden
channel a input hight out of low out
channel b input hight out of low out
dat was het
Comment
Comment