Announcement

Collapse
No announcement yet.

info alles aansluiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by peavey View Post
    equalizer out naar de pv 1500 in:

heb 2 mogelijkheden

channel a input hight out of low out

channel b input hight out of low out

dat was het
    Geen van beide. Ingang A en B (nummer 14 op pagina 9)

Comment

is dat xlr ?
      Last edited by peavey; Wednesday-24-02-2016, 22:50.

Comment

Dat is een combi. Jack gaat in het middelste gat.

Comment

Neutrik combi: (valt wat beter te zien) http://www.bax-shop.nl/xlr/neutrik-n...FesAcwodHU8DgQ

Comment

oke op die manier,dus de jacks erin dan zou het moeten werken.

ga ik morgen mee verder zie haast niks in het rack.

alvast bedankt voor de uitleg op de normale manier,mocht ik nog een vraagje hebben lees je het morgen.

mvg

Comment

mooi systeem ,weer wat wijzer thx

Comment

Ach, en anders heb je knopjes zat.

Comment

Hoe kunnen we iemand helpen die totaal niets weet?
                  Die niet zelf 3 minuten de moeite neemt om de handleiding te lezen.
                  Die hier gewoon een stapel materiaal neer gooit en zegt los het maar op.

Ik vind het niet erg dat iemand hulp vraagt. Top daar is het forum inderdaad voor.
                  Enigste wat ik dan wel zo netjes vind naar je mede forumleden dat je in iedergeval zorgt dat je de bende voor zover mogelijk op orde hebt. Je zelf zorgt dat je dat wat je kan doen in ieder geval ook geprobeerd hebt.

Nu is het een iedereen moet mij maar helpen want het ligt aan de wereld en niet bij jou.

We zijn weet ik hoeveel verder en dan komt eruit dat je nog niet de moeite neemt om de fucking handleiding van je eigen materiaal te lezen. Dat je zelf niet eens weet wat je bedoelt en hebt.

Nu is het onze schuld dat het niet lukt en probeer je de illusie te wekken dat het allemaal aan ons ligt. Kom op man. Neem wat eigen initiatief. Lees gewoon de handleiding.

Het staat hier ondertussen al 3x stap voor stap en het lukt je nog niet. Misschien een goed moment om eens na te gaan denken van goh. Hmmmm ontbreekt het mij aan kennis of willen ze me niet helpen?

Kijk eens naar je opening poost.
                  Hier is me spullen. Los het maar op. Niet eens de moeite om het netjes uit te type dit heb ik. Dit wil ik graag berijke dit heb ik gedaan dat lukt niet.

Je hébt gelijk. Ik word moe van een muzikale droeftoeter die zelf nul punt nul interesse heeft in zijn eigen probleem en dat de wereld kwalijk neemt.

Succes.

Comment

morgen hoor je wel of het werkt ,groeten alll
                    Last edited by peavey; Wednesday-24-02-2016, 23:19.

Comment

:o
                      Last edited by peavey; Wednesday-24-02-2016, 23:18.

Comment

:shock:
                        Last edited by peavey; Wednesday-24-02-2016, 23:19.

Comment

goede morgen we zijn er weer,heb het aan de gang maar de equalizer en de composer doen niks?

zo heb ik het gedaan:

mengpaneel main out-composer input composer outputs-equalizer inputs-equalizer outputs-Peavey pv 1500 in

Comment

Doen niks als, er komt geen geluid door of, hoor geen verschil?
                            Originally posted by peavey View Post
                            mengpaneel main out-composer input composer outputs-equalizer inputs-equalizer outputs-Peavey pv 1500 in
                            Ik hoop: mengpaneel main out- input composer outputs- inputs-equalizer outputs- input Peavey pv 1500 in
                            Elk output van 1 apparaat moet naar de input van het volgende.
                            Last edited by BT-Studio; Thursday-25-02-2016, 09:49.

Comment

hallo geluid heb ik ,aleen lijkt het erop dat de equalizer en de composer geen [signaal] krijgt.

normaal zie ik leds uitslaan zowel op de equ als de composer?

Comment

Input knopjes (1 van de vele) wel goed staan?

Comment

Working...
                                X