Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ hoofdtelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ hoofdtelefoon

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een degelijke DJ hoofdtelefoon rond de 50-60 euro. Ik heb flink wat top 10's en reviews bekeken op internet en kwam uit op 2 modellen die een goede prijs/kwaliteit lijken te hebben:

1) Numark Red Wave http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...productreviews
    Goede geluidskwaliteit met soms een overheersende bass (vanaf 15Hz). Nu mix ik met name hardcore dus een flinke bass is in mijn geval eerder een must dan een last :).

2) Audio Technica ATH-M20x http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdt...-hoofdtelefoon
    Het "budgetmodel" uit de zeer geroemde Audio Technica M-series. Goede geluidskwaliteit, stevig gebouwd en comfortabel.

M.b.t. de numark maak ik me wat zorgen met de vele meldingen dat deze snel breken. Ik neig naar de ATH-M20x alleen vraag ik me af of hij de lage range (30Hz) genoeg bass zal hebben. Ieder advies is welkom over deze headsets (of alternatieven) :cool:
    Last edited by DJ Endo; Thursday-25-02-2016, 20:04.

Kwam er gisteren achter dat de Audio Technica ATH-M20x ook een Frequency Response heeft van 15 - 20,000 Hz en voor deze gekozen. Heb hem vandaag binnen gehad en wat een geluid :shock::mrgreen: . Heerlijk "neutraal"; geen overheersende low/med/high tonen en volume en bass genoeg! Zeker een aanrader!

Comment

Is ook een fijn hoofdtelefoon.
      Voor de zoekers, verkijk je niet op Hz (we horen niks onder de 20Hz).
      De hoeveelheid dB bij die Hz is wat je hoort, en er zijn nogal wat nodig om de lage Hz te horen...

Comment

Dan voor de volledigheid hij heeft 96dB ;)

Comment

Voor de volle voledigheid, die 96dB is de gevoeligheid (sensitivity).:cool:
          (Dat is niet wat hij rond de 20Hz weergeeft)

Comment

Working...
          X