Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verschil Devine met andere merken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil Devine met andere merken.

Ik was laatst aan het scrollen door de active speakers, en het viel me op dat de devine speakers een heel stuk goedkoper zijn als andere merken b.v. Dap, Behringer ect.

Hoe is het mogelijk dat er zo'n prijsverschil zit tussen de speakers?
    En waar ligt dat aan?

Bart van Horen
    Last edited by bartvanhoren; Sunday-28-02-2016, 15:56.

Duurder? Ze zijn toch juist goedkoper?

Comment

Kwaliteit en merknaam afwerking etc

Comment

Dus dat ze b.v. minder bass geven als de bekende merken?

Comment

Originally posted by bartvanhoren View Post
          Dus dat ze b.v. minder bass geven als de bekende merken?
          Nee dat niet, doch veel betere bouwkwaliteit, componenten/speakers en de eventueel gebruikte electronica

Comment

Originally posted by bartvanhoren View Post
            Ik was laatst aan het scrollen door de active speakers, en het viel me op dat de devine speakers een heel stuk goedkoper zijn als andere merken b.v. Dap, Behringer ect.

Hoe is het mogelijk dat er zo'n prijsverschil zit tussen de speakers?
            En waar ligt dat aan?

Bart van Horen
            Hallo,

De prijs heeft gewoon te maken met de kwaliteit van het product (zoals met alles)

Als we bijvoorbeeld van de action in-ear oortjes zouden kopen voor 0,98 cent, en deze zouden vergelijken met oortjes van rond de 60 euro, welke denk je dat een veel zuivere klank heeft met veel meer bass..? Ja ;)

2de voorbeeld: Als ik een Skytech 18" actieve subwoofer zou kopen van 139 euro, en deze zou vergelijken met een DB technologies 18" actieve subwoofer, voor 799 euro, welke zou langer mee gaan, en harder gaan? ;)

"Hoe is het mogelijk dat er zo'n prijsverschil zit tussen de speakers?"
            -Omdat de goedkope speakers (meestal) in china gemaakt worden
            -De kwaliteit (ook van het geluid) matig is (maar prima voor de prijs) vergeleken met andere producten.

Natuurlijk zijn er ook producten die wat meer kosten maar ook waardeloos zijn, maar daar gaan we even niet van uit :P

Comment

Working...
            X