Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gebruik van Mixer XENIX 1202 FX PA mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebruik van Mixer XENIX 1202 FX PA mixer

Op de boven vermelde mixer een AKG WMS 40 MINI Voc draadloze microfoonset en een AKG 40 mini 1.

Ik krijg geen geluid op mijn versterker na aansluiting van alle onderdelen. Wie O wie kan mij wegweijs maken

Alvast hartelijk dank voor de tips.
    Annabel

Wellicht iets meer uitleg HOE je het nu aangesloten hebt?

Comment

Ik heb de AKG WMS 40 PRO mini 2 en de AKG WMS 40 PRO mini aangesloten op de aansluitbussen van mic1 en mic2 met jackkabels.
      De versterker heb ik aangesloten op de Main out met een jack/ RCA kabel. Reslutaat is geen geluid.
      Jullie aanwijzing zie ik met spanning af.

Comment

Volumeregelaar op de AKG open? Indien in de microfoon word gesproken gaan er dan ook ledjes knipperen op de mixer er van uit gaande dat de volume draaiknop van het betreffende kanaal open staat en de gain regelaar van het kanaal ook openstaat. Zo ja dan is de aansluiting van de AKG op de mixer OK. Wat ik echter vermoed is dat de AKG microfoon is aangesloten op de line in, ipv microfoon in.
        Sluit daarom de AKG ook aan met een zg. TRS jack/XLR kabel. Dit is een symmetrische audiokabel verloopkabel van jack naar XLR.

De aansluiting van de mixer naar versterker lijkt mij OK.

Comment

Probeer eerst eens of je met een normale microfoon geluid krijg
          Daarna de draadloze aansluiten, en weer proberen

Comment

Of de AKG WMS 40 rechtstreeks op de versterker..

Comment

Dank voor je reactie, het probleem was de aansluiting op mijn versterker.

Comment

Het probleem was de versterker aansluiting. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Comment

Working...
                X