Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wienerclub, met diverse inbouw microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wienerclub, met diverse inbouw microfoon

Hallo,
    wij maken muziek met een wiener/ steirische harmonica. Zelf heb ik een limex mpr3 systeem ingebouwd in mijn wiener. Dit limex systeem heeft een perfect geluid om versterkt te kunnen spelen via een mengpaneel en versterker. Maar er zijn ook wiener spelers die het geld niet uit willen geven aan een limex systeem, het is toch wel kostbaar. Dan rijst het probleem, het geluid wat je dan hoort is niet al te mooi. Nu heb ik een geluidsinstallatie aangeschaft, ik heb een Peavy mengpaneel en een beringer EQ lizer en een crown versterker. ik heb zelf veel gelezen en videos bekeken om het mengpaneel met eq lizer in te stellen, het gaat me goed af...Máár de heren die een goedkoper systeem van microfonen in gebouwd of opgebouwd hebben kan ik niet zo instellen dat we er een net geluid van kunnen maken. Of de bas tonen zijn te hoog of te dof, of de diskant/ melodie kant is te scherp.... je hebt een tal van merken microfonen die wel of niet ingebouwd zijn, van uit een lopende prijzen die je met een annaloog mengpaneel niet kunt instellen, of ik moet 12 eq lizers aanschaffen voor elke speler een. Dat zie ik niet zitten. Voordat ik een boel geld ga uitgeven wil ik graag jullie mening of ik nu wel of niet met een digitaal mengpaneel de kwaliteit van de andere spelers iets kan opkrikken, het is niet zo dat ik denk dat je een slecht geluid naar een top geluid kan maken met een digitaal mengpaneel, dat weet ik wel. ?
    Mijn gedachte gaat dan uit naar de Behringer X32 Compact digitale mixer & USB MIDI controller.:idea:

groetjes Leon

Verschil tussen digitaal en analoog mixer is...
    Tja de ene doet het digitaal en de ander analoog.
    Een slecht kwaliteit hoorbaar opkrikken zal (zover mogelijk) los staan of ze het analoog of digitaal doen.
    Waar je naar opzoek bent is een systeem (om het even welk) waarbij je uitgebreid EQ instel mogelijkheden hebt (kanaal EQ op mengpanelen zijn in het algemeen niet uitgebreid).
    De X32 heeft een 4-bands met parametrisch midden EQ (behalve de parametrisch midden niet veel anders dan meeste analoog mixers).
    Last edited by BT-Studio; Sunday-10-04-2016, 16:17.

Comment

Working...
    X