beste iedereen op het bax-shop forum,
Ik gebruik regelmatig een Soundcraft lx7 24-kanaals mengtafel en zou graag wat info hebben over een mogelijke reparatie.
De tafel heeft de volgende problemen:
1 van de 2 mix-uitgangen (dus die naar de main pa) is kapot.
bij 1 kanaal blijft het piek/pfl lampje branden ( terwijl niet in gebruik).
Het monitor gedeelte moet nagekeken worden, als pfl/afl niet in gebruik is geeft de vu-meter niet het mix-niveau weer.
Verder is het goed als de gehele tafel een keer nagekeken wordt.
Heeft iemand ervaring met een goede reparateur in de buurt van Rotterdam (of anders zuid-holland)?
kan iemand misschien een prijs-indicatie geven? zodat ik kan bepalen of het laten repareren het waard is.
En als laatste:
Ik heb geen ervaring met het repareren van elektronische/audio apparatuur maar ben wel technisch aangelegd. Is het te doen de mengtafel zelf te repareren?
mvg,
Dennis van den Driesche
Ik gebruik regelmatig een Soundcraft lx7 24-kanaals mengtafel en zou graag wat info hebben over een mogelijke reparatie.
De tafel heeft de volgende problemen:
1 van de 2 mix-uitgangen (dus die naar de main pa) is kapot.
bij 1 kanaal blijft het piek/pfl lampje branden ( terwijl niet in gebruik).
Het monitor gedeelte moet nagekeken worden, als pfl/afl niet in gebruik is geeft de vu-meter niet het mix-niveau weer.
Verder is het goed als de gehele tafel een keer nagekeken wordt.
Heeft iemand ervaring met een goede reparateur in de buurt van Rotterdam (of anders zuid-holland)?
kan iemand misschien een prijs-indicatie geven? zodat ik kan bepalen of het laten repareren het waard is.
En als laatste:
Ik heb geen ervaring met het repareren van elektronische/audio apparatuur maar ben wel technisch aangelegd. Is het te doen de mengtafel zelf te repareren?
mvg,
Dennis van den Driesche
Comment