Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark VJ-01 topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark VJ-01 topic

Beste Mensen,

vandaag even de VJ-01 van Numark onderhanden gehad. Mijn eerste indruk"cool ding, licht gewicht, goed formaat''

Eenmaal aangesloten. Werkt hij goed zelfs met gekopieeerde karaoke dvd's. Helder beeld. De loops werkte goed.

zie deze link voor meer informatie dan "Product" - "video" en dan "VJ01" (sorry kon geen directe link maken)

Hopend jullie reactie hierop. Zou het wat wezen voor cafe's eventueel drive-in shows die veel karaoke doen enzo.

Groetjes
    Thaan

Ik toevallig meekijkende vondt het zeker een topding.
    Zeker met in het achter hoofd houdend ik iets meer met karaoke wil doen is dit echt HET apparaat wat ik zou nodig hebben.
    Voor de mensen die een plaatje willen hebben astjeblieft ;) (directe link)
    Omdat ik merk dat steeds meer mensen minder tijd hebben ben ik zo lief in mijn dal uurtje maar ff wat informatie te zoeken en deze samen te delen op het forum (scheelt weer zoeken ;))

VJ01 Tabletop DVD/CD/MP3 Player with Tilt Screen
    Designed for DJs wanting to incorporate visuals into their entertainment mix, Numark’s VJ01 is a compact, tabletop media player that supports a wealth of video and audio formats. Featuring a 5.6-inch LCD TFT tilt screen display, pitch control capability plus a slider control for both DVDs and CDs, soft touch rubber transport controls, support for all standard DVD features, non-seamless looping for repeating video clips, PAL and NTSC compatibility, and an arsenal of effects such as cue, loop, zoom, angle, and slow motion, Numark’s VJ01 is a comprehensive media player with a go anywhere attitude.

> Download Product Overview

_ Pitch plus and minus control plus a slider for both DVDs and CDs
    _ Supports DVDs, MP3, and standard CDs
    _ Integrated 5.6-inch TFT tilt screen display
    _ Soft touch rubber transport controls
    _ Provides the ability to easily set cue points, adjust tempo, looping, and additional playback functions
    _ Dedicated soft touch navigation buttons for rapid access to the unit’s operating parameters
    _ S-Video and RCA outputs for connection to external equipment
    _ Provides full DVD menu control and supports all standard DVD features
    _ PAL and NTSC compatibility
    _ Ability to view full file structure on LCD screen
    Bron Numark.com (linkje)

Mijn mening:
    Echt een super dingetje, zeker voor Karoake ! Mooi beeld, wat ik eigenlijk niet had verwacht. Werkt perfect, en we kunnen niet wachten tot die op de markt komt ;)

Mvg Patrick

Comment

Aangezien ik toch in de winkel wat meer wil gaan doen met beelden is het wellicht een optie om er eentje neer te zetten te samen met een DVJ 1000 en een video mixer.

Speler ziet er goed uit, overzichtelijk, netjes afgewerkt en vooral idd helderbeeld. Ik zie meer toepassingen dan alleen de karaokeshow, hier zal hij veel te duur voor zijn. Dan ga ik liever voor een dubbele dvd speler met drie schermpjes zoals Numark al eerder op de markt heeft gebracht.

Dit is echt een speler voor de VJ die direct wil kunnen zien wat hij doet. De juiste beelden worden doorgestuurd naar de mixer welke hem vervolgens via de main naar het scherm zal sturen. Ik mis alleen wel een jog wheel, maar daar is de prijs dan ook naar.

Ik ben benieuwd wanneer ze leverbaar worden.

Comment

Ik zit er serieus over te denken om er 1 of 2 aan te schaffen, vroeg me alleen af of deze in een kistje passen, zoja welke kist?

Comment

Hej Patrick, als het goed is moet hij passen in een CDI case, PRODJUSER, Walkasse case voor de CDJ 100/200

Comment

Working...
          X