Announcement

Collapse
No announcement yet.

[SPEAKER ADVIES] Garage feest "Bunker Style"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [SPEAKER ADVIES] Garage feest "Bunker Style"

Beste forumleden,

Heb een paar weken terug m'n eerste DJ setje gekocht. 2x XDJ700 en een DJM750.
    De speakers die ik gebruik om te mixen en oefenen zijn oké, maar niet geweldig.. Al helemaal niet om even gas te kunnen geven.
    Ik heb nu aardig wat tijd besteed en informatie ingewonnen over hoe en wat betreft speakers. Momenteel is mijn plan een actieve sub erbij te nemen zodat de lage tonen in ieder geval van mijn "studio boxen" worden overgezet naar geschikt materiaal voor de lage bass.

Nu is mijn vraag. Om een feestje te geven (huis/tuin/kleine zaaltjes) kan ik zoals gezegd niet mijn huidige set gebruiken. Zodoende; is het mogelijk om bijvoorbeeld een actieve subwoofer te nemen (dezelfde als voor mijn 'studio setje') en deze als versterker te gebruiken voor één (of twee) http://www.bax-shop.nl/passieve-full...productreviews

Paar opvolgende vragen. Zijn of is deze speaker goed voor een grage feest(techno) in een relatieve bunker style. Het zal in eerste instantie in een woonwijk zijn, dus om full out te gaan is niet echt een optie.

Samengevat:

Zijn deze speakers een mooie oplossing?
    Hoeveel watt zou de sub moeten kunnen trekken als je deze als versterker wilt gebruiken?
    Is het überhaupt mogelijk een sub te kopen voor studio doeleinden en als versterking voor de bass bij het toegevoegde model?
    Is deze speaker, bijvoorbeeld 1 stuk al genoeg voor een +-20 man garage feestje?

Any other suggestions are welcome. Zoals wellicht te merken ben ik nog best wel nieuw op dit gebied. Iemand die zou kunnen helpen. Dank :)!
    Last edited by Woutere; Friday-13-05-2016, 22:14.
Working...
X