Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zoekt een passende Sub voor KRK Rokit 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoekt een passende Sub voor KRK Rokit 6

Hey gents,

Ik luister maar al te graag muziek en ik heb zo mijn momenten dat ik gewoon even wil knallen. Muziek zelf maken doe ik echter niet. Ik beschik op dit moment over 2 KRK Rokit 6. Deze leveren mij niet voldoende lage tonen. Om deze reden ben ik op zoek naar een passende Sub die dit wel kan leveren.

Helaas moet ik rekening houden met de buren maar ik kan regelmatig wel eventjes knallen zonder teveel last te brengen.

Wat is nou een passende Sub voor mijn set-up en situatie?

Ik hoor graag jullie advies!

Met vriendelijke groet,

Mitchell

En als optie de KRK (monitors) verkopen en gewoon een goede HiFi speaker set of fullrange set kopen?

Comment

Originally posted by Ragnar View Post
      Hey gents,

Ik luister maar al te graag muziek en ik heb zo mijn momenten dat ik gewoon even wil knallen. Muziek zelf maken doe ik echter niet. Ik beschik op dit moment over 2 KRK Rokit 6. Deze leveren mij niet voldoende lage tonen. Om deze reden ben ik op zoek naar een passende Sub die dit wel kan leveren.

Helaas moet ik rekening houden met de buren maar ik kan regelmatig wel eventjes knallen zonder teveel last te brengen.

Wat is nou een passende Sub voor mijn set-up en situatie?

Ik hoor graag jullie advies!

Met vriendelijke groet,

Mitchell
      krk 10s subwoofer?

Comment

Originally posted by ragverp View Post
        krk 10s subwoofer?
        Heb ik gezien. Expres niet genoemd om niet suggestief over te komen. Ben benieuwd naar de meningen van de gebruikers. Raad je deze aan?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          En als optie de KRK (monitors) verkopen en gewoon een goede HiFi speaker set of fullrange set kopen?
          Dan krijg je nooit het geld voor het je waar terug gok ik zo. Welke set raad je aan?

Comment

Heb ik gezien. Expres niet genoemd om niet suggestief over te komen. Ben benieuwd naar de meningen van de gebruikers. Raad je deze aan?

Ik heb hem gehoord, voor de centen absoluut niet slecht, ikzelf ga voor een subpack, dit omdat mijn buren nu al niet blij zijn met mijn vxt 6'jes en ik dus gewoon niet nog meer laag kan hebben, en voor het producen wel weer dat stukje laag nodig heb, dan dus gewoon lekker met de koptelefoon en subpack alles voelen zoals het bedoelt is ..weet alleen nog niet of ik voor de draagbare of stoel versie ga ..
            Last edited by ragverp; Thursday-09-06-2016, 14:33.

Comment

Dan krijg je nooit het geld voor het je waar terug gok ik zo. Welke set raad je aan?
              De reden voor dit advies was:
              Ik luister maar al te graag muziek en ik heb zo mijn momenten dat ik gewoon even wil knallen. Muziek zelf maken doe ik echter niet.
              Koop dan ook geen monitor speakers. Die geven eerlijk geluid, geen lekker knallen geluid.
              Deze miskoop wordt wel vaker gedaan, vandaar dat er ook gretig aftrek van sub's is.... :)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                De reden voor dit advies was:

Koop dan ook geen monitor speakers. Die geven eerlijk geluid, geen lekker knallen geluid.
                Deze miskoop wordt wel vaker gedaan, vandaar dat er ook gretig aftrek van sub's is.... :)
                Ik wilde ooit goede speakers en heb deze als gift ontvangen. Dit gegeven paard kijk ik niet in de mond ;p

Comment

Working...
                X