Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe (actieve) speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf nieuwe (actieve) speakers

Op het moment ben ik in bezit van twee Devine 12a toppen en 1 Behringer B1500HP subwoofer. Ik draai voornamelijk op feesten tot zo'n 150 man. De set die ik nu heb trekt dit eigenlijk niet. Ik zou dus willen overstappen naar twee betere toppen zoals twee DB Technologies Opera 712 DX speakers en misschien een nieuwe subwoofer. Het budget voor twee toppen is zo'n 8 a 900 euro. Bij dit bedrag moeten nog wel twee statieven uiteraard. Kabels heb ik liggen. De speakers worden aangesloten op een Djm 900. Graag hoor ik van jullie :)

ik heb zelf goede ervaringen met onderstaande speaker, hij is iets boven je budget.

RCF ART 315-A MKIII koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

RCF klinkt inderdaad ontzettend goed! Zouden twee speakers voldoende zijn voor zo'n 100 man?

Comment

Hangt af wat voor feesten je draait. Ik draai sommige bruiloften met ongeveer 100 man met mijn Art 315, maar dat hangt af wat de opdrachtgever wil. Moet er moet meer bas is, dan neem ik 1 of 2 subwoofers mee.

Comment

Working...
        X