Hallo allemaal ik heb thuis een kleine dj studio, namenlijk de pioneer ddj-sr een goede snelle krachtige laptop, 2 grote beeldschermen, en 2 behringer m16 monitor speakers, nu is mijn vraag wat is met deze setup de beste audio interface, die ik wil gaan kopen????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Thuis studio
Collapse
X
-
Een goede snelle krachtige laptop?
Is dat dan een andere dan in je topic van een paar dagen terug?
Een andere dan die i5 die steeds begon te hakkelen als je de controller met serato even gebruikte?
En zo ja. Waar wil je deze audio interface dan voor gaan gebruiken?
Volgens mij hebben er al meerdere bij je aangegeven dat er een heel veel meer dan prima audio interface in de controller zit verwerkt.
Zeker voor een stel simpele instap speakers van Behringer.
-
Originally posted by djwellstyler View PostOh okee maar waarom happert hij dan.
Omdat je computer met van alles en nogwat bezig is en geen tijd heeft om je audio goed af te spelen.
Zie tips in je vorige topic.
Computer waarop ook gegamed e.d. wordt hebben vaak ander (geen ideaal) instellingen voor audio.
Comment
-
Originally posted by Bodhi.J View PostWat zijn de specificaties van je computer?
Heb zelf ook een i5, windows 10, serato en een ddj-sx2 en geen problemen.
Geef a.u.b zo veel mogelijk info, omdat je antwoorden redelijk, zeer kort zijn.
Mvg
Bodhi.J
Comment
-
-
Originally posted by mavrickmp View Postoke maar zijn pc kan een super krachtig monster zijn.
maar als die bom vol rommel staat en hopen spyware, gaat die ook niet presteren zoals het zou moeten.
Maar als je er bijvoorbeeld 1GB Ram in hebt zitten, dan kom je ook niet ver met een zwaar programma zoals bijvoorbeeld Photoshop of Serato :P
Mvg
Comment
-
16 gb intern geheugen, een goede videokaart ik 256 Ssd, het is een Toshiba SateliteLast edited by djwellstyler; Monday-13-06-2016, 05:20.
Comment
-
Originally posted by djwellstyler View Post16 gb intern geheugen, een goede videokaart ik 256 Ssd, het is een Toshiba Satelite
Wat artikelen die misschien kunnen helpen:
Welke versie van serato heeft u?
Mvg.
Comment
Comment