Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twee geluidsbronnen via externe USB-soundcard naar één set speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twee geluidsbronnen via externe USB-soundcard naar één set speakers

Hallo!

De titel zegt het al: ik wil het geluid van twee iPads m.b.v. een externe USB-soundcard ( http://www.kabeloutlet.com/sweex-swe...-8717534009790 )
    (die dus is aangesloten op een pc) naar één speaker leiden. Het geluid van de iPads moet tegelijkertijd kunnen klinken. Wat moet dan de setup zijn?

Volgens mij heb je aan deze soundcard totaal niks!
    Wat je nodig hebt is een 2 of 3 kanaals stereomixer
    Je sluit dan de 2 ipad aan op 2 stereo ingangen, de pc op de 3 de ingang, vanuit de mixer output ga je dan naar aktive speaker, of ingeval van passieve speakers eerst naar de versterker en dan naar de speakers.
    Een externe sound card heeft alleen zin als je kwaliteit zeer hoog moet zijn, dit verwacht ik in jouw geval echter op dit moment niet!

Comment

Originally posted by Ampli View Post
      Volgens mij heb je aan deze soundcard totaal niks!
      Wat je nodig hebt is een 2 of 3 kanaals stereomixer
      Je sluit dan de 2 ipad aan op 2 stereo ingangen, de pc op de 3 de ingang, vanuit de mixer output ga je dan naar aktive speaker, of ingeval van passieve speakers eerst naar de versterker en dan naar de speakers.
      Een externe sound card heeft alleen zin als je kwaliteit zeer hoog moet zijn, dit verwacht ik in jouw geval echter op dit moment niet!
      Oke bedankt! Ik heb al een audiomixer bij iemand geregeld, dus dat komt denk ik wel goed

Comment

Working...
      X