Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dap Clubmate 2?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dap Clubmate 2?

Ik ben nu in het bezit van een Dap Clubmate 3. Echt een super set! echt een aanrader! Alleen alles bij elkaar weegt meer dan 200kg.:-o En omdat ik soms ook kleinere optredens doe. Denk aan fuifjes waar ongeveer 30 personen zijn. Is de Clubmate 3 veel te veel en veel te zwaar! Nu zat ik te denken als ik nou een Dap Clubmate 2 neem dan heb ik 700 watt aan vermogen bij me en het weegt nog eens 10 keer minder! Is deze set een aanrader? zwaar genoeg (wattage)? Heeft iemand ervaring?

Met Vriendelijke Groet,
    Dj Owen

Kijk sub niet naar die vermogens, dit zegt gewoon zeer weinig over het setje.

Verder zal zo'n clubmate 2 wel voldoen voor 30 man.
    Verwacht uiteraard evengoed geen beukend laag.

Comment

Originally posted by stefke96 View Post
      Kijk sub niet naar die vermogens, dit zegt gewoon zeer weinig over het setje.

Verder zal zo'n clubmate 2 wel voldoen voor 30 man.
      Verwacht uiteraard evengoed geen beukend laag.
      Is dit een leuk setje? want ik ben zelf wel te spreken over het merk dap:) 30 man is dat niet weinig??? En als ik kijk naar de maximale SPL (128db) dan zou deze set toch best serieus zijn?

Comment

Ik denk wat Stefke96 bedoeld.

Dat die set kleine luidsprekers heeft en dus je moet niet verwachten dat je redelijke zalen gaat vullen.

En je moet u niet blind staren op de cijfertjes.

Gewoon gaan luisteren naar de luidspreker en zien dat je ze kan beluisteren in een degelijke ruimte.
        Want in een kleine ruimte klinken alle sprekers luid. Maar als je van op een degelijke afstand kan beluisteren hoor je meestal al een goed of je ze wil of niet.

Comment

ik staar me niet blind op de cijfers;) Ik vroeg me gewoon af of deze set te vergelijken was met de dap clubmate 3 alleen dan kleiner.

Comment

Originally posted by mavrickmp View Post

Dat die set kleine luidsprekers heeft en dus je moet niet verwachten dat je redelijke zalen gaat vullen.

Gewoon gaan luisteren naar de luidspreker en zien dat je ze kan beluisteren in een degelijke ruimte.
            Want in een kleine ruimte klinken alle sprekers luid. Maar als je van op een degelijke afstand kan beluisteren hoor je meestal al een goed of je ze wil of niet.
            ik staar me niet blind op de cijfers ;) Ik vroeg me gewoon af of deze set te vergelijken was met de dap clubmate 3 alleen dan kleiner.

Comment

Clubmate 2 subje, zal wel in de buurt komen van een clubmate 3 sub.
              Topjes houden gewoon het subje bij, meer niet.

Comment

Ik zeg meestal dat je meer moet kijken het aantal SPL (het aantal Db).
                Tuurlijk als je een speaker van 200 watt hebt en een speaker van 1000watt dan gaat deze wel harder bijvoorbeeld:).

Comment

Originally posted by lokioaudio View Post
                  Ik zeg meestal dat je meer moet kijken het aantal SPL (het aantal Db).
                  Tuurlijk als je een speaker van 200 watt hebt en een speaker van 1000watt dan gaat deze wel harder bijvoorbeeld:).
                  Probleem is dat niet elk merk even eerlijk is met de cijfers.
                  Zodat merk a op papier harder speeld dan merk b
                  En dat in de praktijk merk b toch harder kan dan merk a

Daarom dat hier altijd word gezegd dat ze moeten gaan luisteren en vergelijken.
                  Alleen zo kan je een beeld hebben hoe welke luidspreker speeld

Comment

Probleem is dat niet elk merk even eerlijk is met de cijfers.
                    Zodat merk a op papier harder speeld dan merk b
                    En dat in de praktijk merk b toch harder kan dan merk a

Daarom dat hier altijd word gezegd dat ze moeten gaan luisteren en vergelijken.
                    Alleen zo kan je een beeld hebben hoe welke luidspreker speeld
                    Ja dat is ook zo er gaat niks boven realiteit☺

Comment

Working...
                    X