Announcement

Collapse
No announcement yet.

menpaneel voor 2 apart te besturen uitgangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• menpaneel voor 2 apart te besturen uitgangen

hallo,
    ik was van plan om op 1 mengpaneel een versterker met toppers,
    en een met een sub erachter aan te sluiten maar nu zou ik deze graag ook apart op het mengpaneel harder en zachter willen zetten .
    iemand een idee hoe dit makkelijk kan .
    ben nog op zoek naar een mengpaneel dus suggesties mag onder de 175

m.v.g. sjors

Bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/analoog-mengp...ductinformatie
    De sub zou je dan op de Alt 3-4 kunnen aansluiten (tops op Main out) en met die faders regelen.

Comment

Behringer VMX1000USB koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Deze heeft ook 2 regelbare uitgangen en een aparte sub uit gang

Comment

oke en hoe kan ik dat dan precies regelen met de faders??
        ik heb wel ervaring met mengpanelen en dergelijke want we hebben zelf een drive in show.
        maar we zijn een keet aan het bouwen , dus heb ik een auto subwoofer+versterker gekocht en aangesloten op een voeding van een pc
        en we hebben een versterker gekregen met toppers model en type weet ik zo niet .
        daarom wil ik de subwoofer eigenlijk appart kunnen besturen op het mengpaneel

Comment

Met welke mengpaneel?
          Staat ook wel in de handleiding (lezen we die vandaag de dag nog wel eens?). :)

Comment

Bij de berhinger staan rechts op het mengpaneel draaiknoppen voor de volume te regelen.

Comment

bij de subwoofer zit weer een andere versterker bij .
              dus moet ik eigenlijk 2 aparte uitgangen hebben voor 2 tulpen
              zodat er 2 tulpen naar de sub versterker kan en 2 naar de toppers is dit ook mogelijk

Comment

Working...
              X