Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goeie studiomonitor voor in combinatie met de M-Audio BX Subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie studiomonitor voor in combinatie met de M-Audio BX Subwoofer

Hallo,

Ik heb een vraag ;
    Wat is een goeie studiomonitor/zijn goeie studiomonitors voor in combinatie met de M-Audio BX Subwoofer?
    Dus ik zoek een niet al te dure studiomonitor die goed klinkt en luid genoeg is, zodat als ik de BX Subwoofer op z'n allerhardst zou zetten dat ik dan nog de rest van de muziek kan horen.
    Ik zoek een beetje naar zo'n hoge/lage tonen verhouding als wordt gebruikt met Logitech speakers, dat is ook wat ik gewend ben :)
    Het liefst ook rond de 150 euro of nog lager

Alvast bedankt,
    Ryan.
    Last edited by Ryank02; Friday-22-07-2016, 12:32.

Bv. de JBL LSR305.
    Of bv. gewoon de M-Audio AV 42 monitor (set van 2)
    Last edited by WoodenHenry; Saturday-23-07-2016, 13:59. Reason: aanvulling

Comment

De JBL LSR305 wordt hem niet voor 150 euro (voor twee).
      340 euro aan een sub spenderen (voor alles onder de 200Hz) en dan 150 voor de rest (wat minstens net zo belangrijk is)? :shock:

Comment

Hallo,

Bedankt voor alle suggesties, maar gezien mijn budget denk ik dat het beter is om voor een 2.1 setje te gaan.
        Ik had hiervoor een Logitech Z623 (subwoofer opgeblazen) dus van Logitech stap ik weg.
        Ik denk dat de enigste goeie optie een Edifier S730 is (of kennen jullie nog betere 2.1 setjes onder de 500 euro?)
        Alsnog bedankt voor alle suggesties.

Mvg,
        Ryan.

Comment

Ik ben het in dit geval eens met BT-Studio, een prachtige dure sub en dan geen topkastjes erbij....

Ik zou die set niet echt nemen, persoonlijk.
          Vind logitech ook geen verkeer merk, maar de audio zou ik zelf ook niet nemen.
          100 euro voor een 2.1 geluid set gaat. Het valt uiteindelijk wel mee.... Ik heb zelf nog een Creative I-Trigue 3220 setje staan, gewoon voor wat muziek. Alle tonen zijn goed en duidelijk aanwezig maar als je het volume boven het gemiddelde luisterniveau gaat uitsteken wordt de sub zo, zoals ik het noem, modder/pudding (vervormen).

Zelf heb ik:

Als toppen: 2 Monitor Audio BR2's Bronze.
          Als Laag: Jamo 210

Dit is voor mij gewoon prima in de ruimte.
          De sub is goed aanwezig en alle frequenties zijn hoorbaar (maar het blijft wel een 120 euro subje he....)

Ik zou die sub van jou houden en online, op marktplaats; 2 actieve monitoren kopen.
          Uiteindelijk als je alles weer verkoopt en inkoopt ben je al wat geld verloren en ik denk dat je uiteindelijk qua laag, veel beter tevreden zal zijn als je die 340 euro subwoofer gewoon houd. Aangezien je de sub van die logitech niet voor niets hebt opgeblazen, je wilt gewoon BASS horen / voelen.

Als je een sub hebt van 340 euro en dan een hele 2.1 set wilt kopen van 398 euro, waar zal de betere bass/lage tonen uit komen denk je?
          Last edited by Bodhi.J; Sunday-24-07-2016, 20:58.

Comment

Working...
          X