Announcement

Collapse
No announcement yet.

T+A speakers specs, zoek een kleine versterker maar welke past hierbij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• T+A speakers specs, zoek een kleine versterker maar welke past hierbij?

Hoi,

Ik heb in de huiskamer T+A speakers, ik zoek hier een kleine nette versterker bij, maar welke past hier technisch gezien goed bij?
    Specificatie speakers:
    T+A Hifi Lautsprecherbox STRATOS P 20,Dauerbelasbarkeit 90W, Impulsbelastbarkeit 140W, Simpedanz 5 Ohm, 25-30.000 Hz, 90dB/1m, 1,3W
    Zou mooi zijn (geen noodzaak) als deze versterker ook muziek van iPhone etc draadloos kan ontvangen en streamen.
    Belangrijk is dat de versterker klein is.

Wie heeft een suggestie?
    Dank alvast!

RR

Hoi RR,
    Elke willekeurige HIFI versterker van rond de 2x 40 Watt aan 4 ohm voldoet all prima voor huiskamer gebruik.
    Dus keuze zat zou ik zeggen.

Marcel.

Comment

ok dank je Marcel.
      Ik heb nu een denon precision DRA-375 RD, " 60 watts per channel RMS into 8 ohms ".
      Weet eerlijk gezegd niet of dit een mismatch is maar het geluid icm de T+A klinkt geweldig, vind ik, en wil er niet op achteruit natuurlijk qua sound.
      Jouw advies is iets anders, is dat beter of minder of zou je nog iets anders adviseren tov de denon die ik nu heb?
      Dank voor je input

Reinier

Comment

ok dank je Marcel.
        Ik heb nu een denon precision DRA-375 RD, " 60 watts per channel RMS into 8 ohms ".
        Weet eerlijk gezegd niet of dit een mismatch is maar het geluid icm de T+A klinkt geweldig, vind ik, en wil er niet op achteruit natuurlijk qua sound.
        Jouw advies is iets anders, is dat beter of minder of zou je nog iets anders adviseren tov de denon die ik nu heb?
        Dank voor je input

Reinier

Comment

Reinier,

Beide units, receiver en speakers zijn natuurlijk wel op leeftijd.
          Maar als je beide nog echt goed functioneren is het een mooie combinatie.
          Ik ben niet zo thuis in Hifi, meer in PA.
          Dus stel je vragen eens op vele Hifi forums die er te vinden zijn.

Succes!

Marcel.

Comment

Working...
          X