Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skytec Draadloze microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skytec Draadloze microfoon

Hallo ik zou mij eerst even voorstellen,
    Ik ben Tom 16 jaar oud en woonachtig in Drenthe. Als sinds mijn 12e ben ik al bezig met geluid, toen ik 10 was kreeg ik mijn eerste mengpaneel een een stel studio monitors.
    Nu ik 16 ben ik het wel tijd voor een upgrade. Ik heb al 2 mooie Beyma speakers met 16 inch woofer en nu ben ik nog opzoek naar een fatsoenlijke versterker en een goede microfoon.

Nu zag ik op de site een skytec draadloze microfoon en die wil ik graag kopen alleen weet ik niet of het degelijk is.
    Het moet gebruikt worden tot maximaal 10 meter en zo'n 5 uur per dag.
    kan iemand mij vertellen of ze een beetje goed zijn of dat ik beter kan doorsparen.

Je zult eerst wat meer informatie moeten geven over hoe je de microfoon gaat gebruiken. Spraak, zang? Gebruik je hem zelf of wordt hij ook door andere mensen gebruikt? De microfoon zal ongetwijfeld niet heel degelijk zijn, maar als je hem alleen zelf gebruikt (en er dus voorzichtig mee omgaat en niet laat vallen) voor spraak is het misschien best een redelijke optie.

Comment

Mijn advies wanneer je een beperkt budget hebt: spaar even een paar tientjes meer voor een WMS vocal van AKG. Ik neem aan dat je toch maar 1 microfoon nodig hebt.

AKG WMS 40 Mini Vocal ISM1 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Skytec is goedkoop, maar staat nou niet bepaald bekend om zijn duurzaamheid.

Comment

Working...
      X