Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mening AA craaft.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening AA craaft.

Beste,

Wij staan op het punt een AA Craaft set aan te schaffen die bestaat uit 2x TS215 subkasten en 2x T212 topkasten oftewel ene AA Craaft juby 2000 set.
    Heeft iemand er hier ervaring mee en wat is een redelijke prijs die hiervoor gevraagd kan worden? Waarmee is het te vergelijken? Online is hierover weinig te vinden.

Verder is mij wel bekend geworden dat AA Craaft en Solton in principe onder hetzelfde dak zitten.
    Ik hoor graag van jullie!

:D

AA craaft is naar mijn weten niet een top merk of iets dergelijks, maar wel een stap hoger dan behringer en dergelijke.

Set die je nu noemt lijkt me wel vrij oud, toch iets om mee te nemen in de beslissing betreffende componenten.
    Ook lijkt me het niet erg praktisch met die dubbel 15 sub, je krijgt zo niet erg veel hoogte voor je top.

Waarom deze set als ik vragen mag?

Comment

Deze set kwam ik tegen bij het rond zoeken op marktplaats. De set ziet er op foto's en dergelijke goed uit.
      Het is een begin voor een setje voor de carnavalsgroep.
      Ik weet dat dubbele 15 inch kasten niet erg laag komen. Maar deze gaan toch nog redelijk als je kijkt met wat je krijgt uit de topkasten. (Geven meer als genoeg af, de bass overheerst bij lange na niet.)
      Dusja.

Waarmee valt het wel te vergelijken?
      Met goed onderhoud kan je een oud setje prima laten klinken naar mijn mening.

Comment

A poets je de kasten elke dag, dat er iets sneuvelt kan nog steeds.

Wat is je budget voor een setje? Heb misschien nog iets staan.

Comment

Working...
        X