Announcement

Collapse
No announcement yet.

gloeilampen in speaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gloeilampen in speaker

hallo,
    ik heb 4 speakers van yorkville pl315 en bij alle 4 werkt de hoorn niet meer.
    ik heb 1 nieuwe hoorn besteld maar die werkt nog niet. nu zag ik op de filter een gloeilamp zitten die kapot is
    die heb ik door verbonden met draad en nu werkt de speaker weer. waar kan ik zoon lampje bestellen. (het lijkt heel er op een auto lamp die er in zit )

mvg hans

Staat er niks op de gloeilamp?

Comment

Is dat geen soort van zekering?

Zoek op Google is naar "speaker crossover tweeter protector lamp"

Comment

Dat is inderdaad een beveiliging voor je hoogdriver, echter zijn de waardes niet altijd hetzelfde ;)

Comment

als hij dat op google op zoeket kan hij ook info opzoeken welke waardes er zijn en zo misschien op zijn zekering zoeken welke hij nodig heeft.

of heb ik het verkeerd? maar volgens mij is het zoeken naar iets simpeler als je een idee hebt waar je achter zoekt.

Comment

De ts weet zelf al dat het om een gloeilamp gaat, lijkt me dan niet nodig om verder toe te lichten waar hij op moet zoeken.
            Hij moet enkel de goede hebben, en dat staat gewoon op de lamp zelf normaal.

Even snel zoeken laat zien dat het om 12 V 24 Watt lamp gaat.

Comment

op de lampjes staat zelf alleen *315* meer staat er niet op

Comment

link;
                Speaker Crossover Tweeter Protector LampReplacement crossover tweeter protector lamp for Parts Express, Dayton Audio, and many other crossover networks. Also known as a soft protector or tweeter limiter this device will "share" the power with your tweeter without affecting the sound or damaging the tweeter. You will notice these flashing as they work to absorb unwanted transients while they protect your tweeters. Festoon lamp case style. Dimensions: 3/8" diameter x 1-3/4" long (including tabs) 1-9/16" (without tabs). Rated at 12.8V, 2.1A.

Comment

View and Download YORKVILLE PL315 - PARTS manual online. Pulse Enclosure. PL315 - PARTS enclosure pdf manual download.

Hier zie je de spare part list.
                  nr.13 is het lampje 12v 24 W.

Marcel.

Comment

bedankt voor de info de boxen werken weer

Comment

Working...
                    X