Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidsinstallatie privé zaaltje/bar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidsinstallatie privé zaaltje/bar

Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar een geluidsinstallatie voor een privé zaaltje/ bar

De ruimte is ongeveer 30 vierkante meter

Ik zou graag 4 speakers in de hoeken Willen hangen

Een mengpaneel

Cd speler

Versterker

Ik moet hier USB op kunnen aansluiten en telefoon / laptop

Wil zuiver geluid hebben wordt veel oude muziek/ zang op afgespeeld maar moet ook zeker hard kunnen

Zouden jullie mij hier adviezen over kunnen geven wat een leuke set is ?

Budget is ongeveer 2500 euro

Gr danny

Deze QSC-set bestaat uit vier AD-S4T speakers en een GXD4 versterker. Zowel de speakers als de versterker zijn geschikt voor professionele toepassingen. Een zeer aantrekkelijke set voor een schappelijke prijs.

dit zijn leuke speakers moet nog wel een subje bij
    actieve speakers zijn toch snel 800euro per stuk
    een leuk goed mengtafel is toch snel 1000euro

tenminste als je een goed zuiver geluid wil misschien toch iets meer budget zien te krijgen
    maar dat is mijn mening

groet Marten

Comment

Deze QSC luidsprekerset bestaat uit vier AD-S8T speakers, twee GXD8 versterkers en een AD-S112SW subwoofer. Een eersteklas soundssystem geschikt allerhande toepassingen: A/V en horeca maar ook live-PA.

deze is met sub maar ook iets zwaardere toppen
      wel een stuk duurder

deze heb ik ook geïnstalleerd en moet zeggen klinken erg lekker ook met spraak

Groet Marten

Comment

Aangezien het voor een privé zaal/ bar gaat. heb je écht geen mengpaneel van 1000,- nodig.
        Neem een mengpaneel dat gewoon genoeg ingangen heeft, en voor dergelijke toepassingen is een 19" inbouwpaneel fijn.

Voor het geluid kan je het beste 4 8" topjes pakken met een subje erbij. hoef echt niet actief te zijn, passief kan ook prima.
        Zeker in deze prijsklasse meer ruis bij actieve topjes. Wil je het helemaal perfect afstellen? Neem er nog een processor bij, en stuur de boel actief aan (laag en hoog dus apart).

Comment

Working...
        X