Announcement

Collapse
No announcement yet.

karaoke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• karaoke

Ik ben aan het zoeken voor een karaoke set inclusief 2000 - 3000 titels Engelstalig / Nederlandstalig / top 40 / goud van oud.
    Heeft hier iemand ervaring met een goed systeem, dus redelijk simpel te bedienen , goede zoekfunctie en dat soort dingen. Het is de bedoeling om in te prikken op een bestaande installatie, dus geluidsinstallatie, microfoons en mengtafel zijn niet nodig.
    Wat ik nu in de shop zie zijn van die microfoons met een compleet toetsenbord er in, en dat lijkt mij niet degelijk genoeg. Bovendien is het niet handig om de gehele bediening op de microfoon zelf te hebben?

Wie heeft ervaring met een goed karaoke setje, en welk merk/type is dat?

Groeten, John.

Wij werken hiervoor met virtual dj.

Hier is namelijk ook een versie van waarin je met videoclips kan werken en dan heb je dus net als bij de o zo vele dj programma's 2 decks.
    Daarnaast heb je de mogelijkheid om een 2de venster / scherm aan te sturen als master , mix video scherm.

Wij hebben een heleboel titels en zo aangeschaft en ze vervolgens gedigitaliseerd. Daarnaast hebben we ook een behoorlijk aantal videoclips om zo de gaten op te vullen met normale muziek en toch je scherm te kunnen gebruiken.

Wat heb je dan nodig?
    Laptop, wat geheugen klaar.

Je kan dan gewoon de beeld uitgang van de laptop op een extern scherm, beamer of eventueel een av splitter aansluiten voor meerdere schermen. Eventueel kan je zelfs de virtual dj aansturen door middel van 1 van de tich verschillende midi controllers. Voor audio kan je het heeel simpel houden en de hoofdtelefoon aansluiting gebruiken of een externe geluidskaart met meerdere kanalen ( dan al wel of niet in de controller geintergreerd ) De eventueel 1 of meerder microfoons kan je dan op een simpele pa mixer aansluiten. Voor het wisselen tussen de clips zitten er al een verschillend aantal effecten in virtual dj. Meer dan genoeg om je een avond mee te vermaken.

Kortom je kan het dan zo gek maken als je zelf wil van 1 extra extern scherm en 1 audio uitgang tot meerder kanaals en een zo goed als oneindig uitbreidbare av wereld.

Comment

Working...
    X