Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd voor professioneel materiaal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies gevraagd voor professioneel materiaal.

hallo,
    ik ben Jarne en droom al van kleins af van om iets te doen met geluid, PA, belichting...
    ik heb onlangs besloten om iets uit te bouwen van materiaal tot de bedoeling om in de verhuur te gaan (termijn van paar jaar).
    ik heb nog niet de nodige studies gedaan, maar zal hiervoor kijken, toch wil ik hier eens wat raad vragen welk materiaal ik allemaal best koop voor te starten met verhuur.
    het is dus de bedoeling dat ik eigenlijk van nu al begin met materiaal te kopen, niet dat ik alles in één keer koop binnen een paar jaar. zo wil ik uitbouwen naar een degelijke verhuur set.
    voor alle duidelijkheid ik zie het momenteel allemaal nog zeer kleinschalig, dus niet verhuur voor grote evenementen, maar kleinere privé-feesten onder andere...
    dus om nu even wat duidelijkheid te stellen rond mijn vraag: ik had graag wat advies via dit onderwerp rond de aankoop van alles met geluid, wat ik best eerst koop, wat ik beter later uitbouw, welke merken eventueel, ...
    budget: ik wil niet een prijs er op plakken, want ik wil graag kwaliteit, maar hou er rekening mee dat het voor kleinere feesten is...
    ik heb een nieuw onderwerp gemaakt, omdat ik uiteindelijk het materiaal voor verhuur zal gebruiken en vond hier praktisch nog geen onderwerpen over...

alvast bedankt!
    groeten,
    Jarne :)

Om toch een advies te kunnen geven is er toch een budget nodig (of iets in die richting).
    Want ook een D&B set is te gebruiken voor kleinere privé feesten..

Comment

En ook belangrijk, wil je meer de disco kant op of meer richting live optreden van bands ed

Comment

Working...
      X