Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carnavalsset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carnavalsset

Hallo,

Wij zijn aan het kijken voor een geluidset voor carnaval 2018. Alleen hebben wij hier zelf niet heel veel verstand van, en hebben we niet echt een idee wat we het beste kunnen kopen.

Op een concurrerende site zouden we dit staan, en dit zag er voor ons wel aantrekkelijk uit. Maar wij hebben geen idee of de hoeveelheid watt/vermogen is voor een carnavalsoptocht

Entertainment elektronica en meer voordelig in de online shop kopen ✓ Kwaliteit tegen eerlijke prijzen ✓ Elke dag nieuwe acties ✓ Bestel nu!

Alvast bedankt.

Hy, Wij met de carnaval groep hebben een set van JB, (4X 300Watt en 2x500)
    Ik raad jou aan om niet voor skytec te gaan, ik vind het een ''extreem" slecht merk, het is zowat de Action in de geluid wereld :p (eigen mening)

Maar als jij een maximum budget hier plaats kan ik hier wat wat rond kijken voor je (en ook de rest van de mensen hier )

Comment

hallo
      ik zie ook wel eens met carnaval dat wagens EV speakers hebben daar komt ook heel goed geluid uit alleen ik vindt het redelijk duur

Comment

Aangezien het voor carnaval is en je dan op de wagen niet voor kwaliteit hoeft te gaan zou ik kiezen voor 4x trono 15. Goede amp erachter en eq tje erover!

Comment

Originally posted by Sanderhegmans View Post
          Aangezien het voor carnaval is en je dan op de wagen niet voor kwaliteit hoeft te gaan zou ik kiezen voor 4x trono 15. Goede amp erachter en eq tje erover!
          Ja dat zijn de tips.

Kartonne doos met een iets van een driver erin en dan een dure versterker met een eq eraan. Zo gaan we dat doen

Nee alsjeblieft begin er gewoon niet aan.
          Als je iets fatsoenlijks wil kost dat gewoon geld. Heb je dat niet dan huur je het.
          Er is naar mijn mening niets erger dan eerst echt troep het onderste van het onderste te nemen om er vervolgens achter te komen dat het niets is en niets word. Vervolgens niet over te komen in je carnavalsoptocht en zo volgend jaar dus toch weer gewoon geld uit te mogen geven aan weer een andere set. Er zijn genoeg budget setjes welke leuk presteren voor het geld.

Goedkopere kastje wat het naar mijn mening erg verrassend goed doet. De xt12 t mk2 van dap. Raar maar waar dat ding doet het eigenlijk helemaal zo gek nog niet. Ja ook daar kan je heerlijk over gaan lopen zagen als je het met de grote jongens gaat vergelijken. Kijk je naar de rekening en wat je krijgt dan is er echt weinig om over te zeuren.

Comment

Zelf jaren met de dap x serie gewerkt. Enkel goede ervaringen! Zodra je weet waar wat eq nodig is, en de goede xover punten hebt gevonden, is het echt een zeer nette set, waar ook nog aardig wat volume uit komt.

Ben nu wel overgestapt op een zelfbouw setje, maar dat is weer in een heel ander segment.

Comment

Working...
            X