Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke microfoon moet ik kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke microfoon moet ik kiezen?

Hallo,

Bij de korfbalvereniging zijn we in het bezit van een skytec draadloze microfoon.
    Echter tijdens een ledenvergadering stoort deze vrijwel de gehele tijd. Op een meter op 10 is het een drama, maar ook op een meter of 5 stoort hij erg.
    Je hoort vaak een soort storing er door heen.

Nu willen we een nieuw setje aanschaffen met 2 draadloze microfoons.
    Met name bedoeld voor een ledenvergadering maar ook voor bijvoorbeeld een karaoke avond?

Nu zie ik voor mijn idee 2 redelijke setjes op baxshop staan, welke raden jullie aan?
    Devine presenteert het draadloze WMD 168 microfoonsysteem. Volgestopt met handige functies, zoals infrarode synchronisatie van ontvanger en microfoon, evenals displays met informatie.

AKG WMS 40 Mini2 Dual Vocal ISM2 - 3 (864 MHz) koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Ik hoor graag van jullie, hopende dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet
    Rick van Roekel
    Korfbalvereniging DVO Bennekom

Ik zelf heb de akg, niet deze set maar vergelijkbaar, deze is ook goed tot ca 10 tot 15 mtr, af en toe wel eens een kraak/ruis, is goed te gebruiken voor spraak en zang,
    Voordeel is van deze set dat hij goedkoop is. Kwaliteit iets minder.
    De devine set ken ik niet

De meeste goedkope sets zijn analoog en storingsgevoelig, mede ook door het zeer beperkte kanaal keuze of soms maar 1 frequentie,
    Wil je storingsvrij dan zul je moeten kijken voor digitale signaal overdracht, meestal is de prijs dan 5 tot 10 keer zo hoog

Comment

Working...
    X