Announcement

Collapse
No announcement yet.

Glorious dj dust covers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glorious dj dust covers

Beste mensen,

Ik weet niet of jullie het al hadden gezien, maar Glorious dj heeft een aantal producten op de markt gebracht om het jatten van de thee doeken(van je ouders) tegen te gaan :wink:

Klik hier voor de dust cover voor de draaitafel

Hopelijk hebben jullie hier wat aan en je ouders natuurlijk :D

groetjes
    Thaan

geen

Ja lijkt me wel handig, ziet er ook een stuk beter uit dan al die streepjes en vierkantjes op de theedoeken!
    :lol:

Comment

Het grootste verschil is, is dat theedoeken poreus zijn. Dat wil zeggen dat er hele kleine gaatjes inzitten en alsnog stof etc doorlaten. Deze dustcovers zijn speciaal voor bepaalde apparatuur ontworpen en passen dus perfect om bijv. je mixer (een theedoek leg je OP je mixer) en deze dustcovers zijn dus ook niet poreus.

Comment

Zal het je nog leuker vertellen, met een theedoek op mijn MX4 mk2 paupermixer heb ik last van krakende faders, zonder niet.

Comment

Originally posted by Stereo Events
          Zal het je nog leuker vertellen, met een theedoek op mijn MX4 mk2 paupermixer heb ik last van krakende faders, zonder niet.
          haha da's een goeie! :lol:

Comment

Is inderdaad zo, een theedoek, handdoek of badlaken trekt veel stof aan. Leg je dus volgende keer je handdoek precies andersom op je apparatuur werkt het alleen maar averechts.

Comment

Working...
            X