Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers voor Yamaha b2 silent piano.?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers voor Yamaha b2 silent piano.?

Ik heb zojuist een silent piano gekocht en wil hier een setje speakers bij gaan kopen. Het hoeft niet per se topkwaliteit te zijn maar ze moeten wel een beetje acceptabel klinken, ik heb echt geen idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Ik weet dat het activ luidsprekers moeten zijn, maar voor de rest....:?:
    Budget is zo'n 200 euro voor 2 boxen, maar heb geen idee of dat reëel is. Goedkoper mag natuurlijk ook :razz:
    Gebruik alleen voor binnenshuis tijdens het studeren.

Ik zou voor dat doel en met dit budget kijken naar een set studio monitors.
    (Pagina 1) Studio monitor kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Studio monitoren koop je online bij Bax Music
    Last edited by BT-Studio; Sunday-05-11-2017, 16:36.

Comment

Ok bedankt! Maar er is zoveel onderscheid in prijs. Aan welk prijsklasse moet ik denken: kan ik voor 100 euro klaar zijn of ga ik me dan heel erg storen aan het geluid?

Comment

In deze prijsklasse zal het verschil in kwaliteit (weergave) tussen een 100 euro en 200 euro groot zijn, er van uit gaan dat die 200 euro niet voor allerlei gadgets (bt bijvoorbeeld) zijn.
        Waar u zich aan stoort of niet kan ik niet inschatten. ;)
        Maar beste is nog even bij Bax langsgaan en luisteren...

Comment

Dat laatste wordt lastig aangezien ik in het buitenland woon :cool: Zal dus online moeten gaan bestellen. Ik wil alleen weten met welke speakers ik het niet fout kan doen, binnen mijn budget.

Comment

Tja, geluid is ook een kwestie van smaak.
            In echt met uw oren horen is toch het beste.
            In buitenland zijn toch ook wel muziek winkels? :D

Comment

Working...
            X