Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simpele compacte plug&play oplossing om te zingen op een bruiloft

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Simpele compacte plug&play oplossing om te zingen op een bruiloft

Misschien een beetje kryptische titel, maar ik ben op zoek naar het volgende:
    Voor een bruiloft in het buitenland wil ik als verrassing 1 of 2 liedjes zingen voor het bruidspaar.
    De mp3 backing tracks heb ik.
    Helaas heb ik geen flauw idee wat er qua geluids installatie daar aanwezig zal zijn: waarschijnlijk een dj, een bandje, o.i.d.
    Ik zoek een simpele oplossing ( een "kastje") dat ik aan kan sluiten op een amp of mixer die ik daar aantref,
    en waarmee ik een beetje controle kan hebben over mijn eigen "mix" van backing track en microfoon.
    Bijv wat reverb toevoegen aan de mic, en zo nodig wat toon regeling correcties doen.
    Ik breng mijn Samsung tablet zowiezo mee, wellicht kan ik daar de muziek op zetten,
    dat moet dan nog op 1 of andere manier gemixt worden met een mic
    Het liefst heb ik iets heel compacts (ik reis met wat handbagage), ik heb al gezocht naar apps, oplossingen met een Raspberry Pi, etc.

edit: ik vond een kastje genaamd Singtrix, dat komt aardig in de richting van wat ik zoek, behalve de prijs dan 350 euro.....

Dus gooi ik het hier maar eens in de groep..
    Last edited by mtx123; Wednesday-22-11-2017, 18:39.

Zoiets

Comment

Ja geweldig dat doet eigenlijk precies wat het moet doen, ik heb de specs nog niet 100% bestudeerd, maar ik neem aan dat de smartphone zowel voor de instellingen als voor de begeleidings muziek kan zorgen.
      Maar wel buiten budget wat ik er voor over heb, het gaat voorlopig om een eenmalig gebeuren..

Comment

Deze PA mixer van Behringer genaamd de XENYX QX1002USB biedt genoeg opties om aan de slag te gaan met het opnemen van muziek. Ook is de mixer geschikt voor live toepassingen. Eenvoudig te bedienen en toch erg uitgebreid!

Veel goedkoper kan niet als je effecten wilt

Comment

Of dit:
          Alesis Multimix 4 USB FX koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

Bedankt voor de goede tips ! Ik ga er mee aan de slag...

Comment

Working...
            X