Ik ben bezig met het inbouwen van mijn apparatuur in flight cases, zodoende komen er ook patch panelen waarop ik e.e.a. kan aansluiten. Ik ga zodoende zelf XLR kabels maken, aan de ene kant een plug (voor bijv. een versterker) en aan de andere kant een verbinding gesoldeerd op een chassisdeel in de vorm van een contraplug.
Mijn vraag is: ik heb nog 3+1 aderige audio kabel liggen, met een dikte van 28AWG op de signaal leads en 24AWG op de mantel. Is dit goed / dik genoeg voor het beoogde gebruik of koop ik beter iets dikkers? Ergens denk ik dat het wel volstaat (is tamelijk standaard, de kabels worden elk minder dan een meter lang), maar toch maar ff checken :).
Alvast bedankt!
Mijn vraag is: ik heb nog 3+1 aderige audio kabel liggen, met een dikte van 28AWG op de signaal leads en 24AWG op de mantel. Is dit goed / dik genoeg voor het beoogde gebruik of koop ik beter iets dikkers? Ergens denk ik dat het wel volstaat (is tamelijk standaard, de kabels worden elk minder dan een meter lang), maar toch maar ff checken :).
Alvast bedankt!